کد خبر : 1691548 | 04 تیر 1399 ساعت 14:57 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

مثلث GSM بارسا، ناامیدکننده تر از همیشه

شب گذشته کیکه ستین سرمربی بارسا از مثلث گریزمان، سوارز و مسی در خط حمله استفاده کرد ولی جواب نگرفت.

مثلث GSM بارسا، ناامیدکننده تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسا با تک گل ایوان راکیتیچ توانست از یک بازی دشوار با سه امتیاز خارج شده و صدر را با یک بازی بیشتر از رئال باز پس بگیرد.

 

 

The big challenges for Messi, Suárez and Griezmann before Christmas

 

 

کیکه ستین برای اولین بار پس از شروع مجدد لالیگا تصمیم گرفت از مثلث GSM در خط حمله خود استفاده کند. نتیجه اما ناامیدکننده بود چرا که هیچکدام از مهاجمان موفق به گلزنی نشدند.

لوئیس سوارز که پس از 5 ماه دوری از میادین و از شروع مجدد لالیگا توانسته به میادین برگردد، هنوز موفق به گلزنی نشده است. او برابر مایورکا، لگانس، سویا و بیلبائو نتوانسته گل بزند که برای مهاجمی چون او اتفاقی عادی نیستم. ستاره اروگوئه ای در بازی شب گذشته هم نشان داد که به زمان بیشتری برای بازگشت به فرم خوب خود نیاز دارد.

 

 

1505454

 

 

شرایط گریزمان اسف بارتر است. ستاره فرانسوی نیز پس از بازگشت لالیگا نتوانسته گلزنی کند و در زمین اینگونه به نظر می آید که هم تیمی ها او را پیدا نمی کنند. برای مثال شب گذشته در یک صحنه او به شکلی عالی باعث شد توپ به سوارز برسد اما در حالی که منتظر بود توپ به خودش برگشت داده شود، سوارز اقدام به شوتزنی کرد که ثمری نداشت.

 

 

1503024

 

 

گریزمان نیاز به گلزنی برای افزایش اعتماد به نفس دارد ولی پس از شروع مجدد لالیگا در مسیر رو به عقب سیر می کند.

 

لئو مسی هم شب گذشته در گلزنی ناکام ماند. او چند بار اقدام به شوتزنی هم کرد ولی توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد تا فوق ستاره آرژانتینی در دومین بازی متوالی نتواند گلزنی کند. مسی پس از وقفه لالیگا در هر 4 بازی بارسا 90 دقیقه در زمین بوده و دو گل نیز به مایورکا و لگانس زده است.

 

 

1505455

دیدگاه‌ها