کد خبر : 1691584 | 04 تیر 1399 ساعت 18:25 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی مگوایر برای برابری با یک رکورد تاریخی

هری مگوایر تاکنون در تمام بازی های منچستریونایتد 90 دقیقه به میدان رفته و می تواند با رکورد گری پالیستر برابری کند.

آمادگی مگوایر برای برابری با یک رکورد تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر تابستان سال گذشته بود که از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست و تاکنون در تمام بازی های تیمش به طور کامل حضور داشته است. تنها هشت بازی تا پایان فصل باقیمانده و یونایتد که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار دارد، امیدوار است مگوایر به عنوان نقطه اطمینان در خط دفاعی دچار مصدومیت نشود.

 

 

Who is the best Manchester United defender ever? - Quora

 

 

مگوایر می تواند با حضور در تمام بازی های پیش رو با رکورد گری پالیستر مدافع سابق یونایتد در فصول 93-1992 و 95-1994 برابری کند. پالیستر در آن فصول یک دقیقه را هم از دست نداد.

 

یونایتد امشب باید برابر شفیلدیونایتد تیم سابق مگوایر به میدان برود. او آماده است تا در بازی های پیش رو یاری گر تیمش باشد:« بله، بازی های سختی در پیش هستند و نیاز به کار و تمرینات سخت است. هر سه روز بازی داریم که همه چیز را دشوار می کند با این حال من از لحاظ ذهنی و بدنی در بهترین شرایط قرار دارم و آماده این چالش بزرگ هستم. امیدوارم خودم و هیچکدام از هم تیمی هایم مصدوم نشوند و دعا می کنم تا انتهای فصل تمامی بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم.  خوشحالم که مصدومان به مرز آمادگی رسیده اند و می توانند در راه کسب سهمیه به تیم کمک کنند.»

 

 

1495714

 

 

مگوایر ادامه داد:« پس از سه ماه تعطیلی، حالا فوتبال بازی می کنیم یعنی کاری که عاشقش هستیم. متاسفانه بازی ها بدون تماشاگر هستند و افسوس که قادر به استفاده از حمایت هواداران مان نیستیم ولی همه تلاش مان را خواهیم کرد تا هواداران را خوشحال کنیم.»

 

یونایتد اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ برتر را با تساوی 1-1 در زمین تاتنهام پشت سر گذاشت و حالا به پیروزی بر شفیلد یونایتد فکر می کند.

 

 

دیدگاه‌ها