کد خبر : 1691611 | 04 تیر 1399 ساعت 20:28 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه جدید برای جانشینی احتمالی لائوتارو در اینتر

بر اساس ادعای کالچیو مرکاتو، ستاره خط حمله تورینو یعنی آندره بلوتی جدیدترین گزینه برای جانشینی احتمالی لائوتارو مارتینز در اینتر خواهد بود.

گزینه جدید برای جانشینی احتمالی لائوتارو در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. روزانه اخبار زیادی درباره قطعی یا منتفی شدن این انتقال به گوش می رسد با این حال اما به نظر می رسد که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش مهاجم خود خواهد شد.

 

 

1504823

 

 

با این حال در صورتی که انتقال ستاره آرژانتینی به بارسلونا نهایی شود، به طور قطع نراتزوری بعد از آن به دنبال جذب جانشینی مطمئن برای لائوتارو مارتینز خواهد رفت. در روزهای اخیر گزینه‌های زیادی در این زمینه مطرح شده که شاید الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ و گابریل ژسوس مهمترین آنها بوده‌اند.

حالا و در همین ارتباط کالچیو مرکاتو مدعی شده که باشگاه اینتر به جذب مهاجم ایتالیایی تورینو یعنی آندره بلوتی علاقه نشان داده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط این منبع، سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته به شدت به مهاجم تورینو علاقمند است اما با این حال اینتر در صورت تمایل برای جذب این بازیکن باید حدود 40 میلیون یورو بپردازد.

 

 

1505518

دیدگاه‌ها