کد خبر : 1691641 | 04 تیر 1399 ساعت 22:07 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس؛ PSG در اندیشه جذب پدیده رئال مادرید

آاس مدعی شد که پاری سن ژرمن به جذب تاکه فوسا کوبو، پدیده جوان رئال مادرید که هم اکنون به صورت قرضی در مایورکا بازی می کند علاقمند است.

ادعای آاس؛ PSG در اندیشه جذب پدیده رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو تابستان امسال زمانی که شانس بازگشت به بارسا را داشت، ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد. اتفاقی که باعث آزردگی خاطر شدید بارسلونا شد. در واقع هم پیشنهاد مالی رئال بهتر بود (یک میلیون یورو دستمزد سالانه) و هم دورنمای جذاب تری برای وی ترسیم شده بود.

 

در ابتدا قرار بود که کوبو در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا بازی کند اما درخشش فوق العاده او در بازی های پیش فصل باعث شد که برخی باشگاه ها به دنبال جذب قرضی او باشند. در نهایت اما این مایورکا بود که توانست این پدیده ژاپنی را به شکل قرضی و برای یک فصل از رئال مادرید قرض بگیرد.

 

 

1490480

 

 

پدیده ژاپنی در فصل جاری عملکرد خوبی در تیم قعرنشین مایورکا ارائه داده و در 27 بازی برای این تیم به میدان رفته است. همین نمایش های خوب باعث شده که گفته شود 30 باشگاه اروپایی به دنبال جذب این بازیکن تنها 19 ساله هستند. در همین رابطه اما آاس مدعی شده که باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به شکل جدی شرایط جذب کوبو را دنبال می کند اما با این حال رئال مادرید هیچ علاقه ای به فروش این بازیکن ندارد.

دیدگاه‌ها