کد خبر : 1691707 | 05 تیر 1399 ساعت 10:27 | 28.6K بازدید | 12 دیدگاه

از حق قانونی باشگاه دفاع می کنیم

سعادتمند: چرا نمی گذارند هوادار ما آرامش داشته باشد

بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال که در نهایت به نفع اهوازی ها تمام شد با اعتراض جدی استقلالی ها به قضاوت مهدی سیدعلی داور بازی همراه بود.

به گزارش" ورزش سه" کمتر کسی فکر می کرد استقلال در همان دقیقه 65 بازی 9 نفره شده و فرهاد مجیدی را هم به دلیل اخراج  از دست بدهد اما این اتفاق رخ داد. موضوعی که با انتقاد استقلالی ها در زمان بازی و پس از آن همراه بود. احمدسعادتمند مدیرعامل استقلال نیز پستی بعد از این بازی در اینستاگرامش منتشر کرد. او در این پست نوشت:" بعد از روزها دوری از فوتبال و عشق به تماشای استقلال بزرگ اگر چه ما خوب نبودیم اما چرا اینطور داوری؟؟؟ چرا اولین بازی اینهمه سخت گیرانه؟؟؟چرا نمی گذارید هواداران آرامش داشته باشند؟؟؟ از حقوق قانونی باشگاه دفاع خواهیم کرد تا غصه و اشک هوادار را نبینیم... و من مدیرعامل ، سرمربی ، کادرفنی و سرپرستی و پزشکی و بازیکنان هم باید مدیون هوادار باشیم و دلشان را شاد کنیم."


نکته پست سعادتمند این است که علاوه بر انتقاد از داوری از بازیکنان تیمش خواسته که با تلاش بیشتر در بازی های آینده نتایجی مطابق میل هواداران کسب کنند. استقلال که در شرایط سخت و پراسترسی به اهواز رفته بود در یک بازی پر از درگیری و در حالیکه 9 نفره شده بود با اختلاف یک گل بازی را به حریفش واگذار کرد.

 

1505694

دیدگاه‌ها