کد خبر : 1691711 | 05 تیر 1399 ساعت 11:04 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت کاوه رضایی از زبان سرمربی بروژ

کاوه رضایی اینروزها یکی از بازیکنان حاضر در تمرینات بروژ است در حالی که ممکن است فصل آینده هم فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه دهد.

آخرین وضعیت کاوه رضایی از زبان سرمربی بروژ

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کلمنت سرمربی تیم بروژ در مورد کاوه رضایی می گوید: : « یاد گرفتم که در فوتبال هیچ رخدادی را رد نکنم، زیرا مشخص نیست که آیا بازیکن همچنان درخشان ظاهر خواهد شد یا خیر. با این وجود کاوه رضایی شرایط دشواری برای به دست آوردن جایگاهی در کلوب بروژ پیش‌رو دارد. او فصل خوبی را در شارلوا گذراند اما خیلی بهتر از بازیکنانی که در کلوب بروژ بودند یا مناسب جاه‌طلبی‌های آینده ما هستند نبود. به طور معمول کاوه رضایی به جای دیگری خواهد رفت و به خوبی آموزش می‌بیند. با این وجود شما هرگز نمی‌دانید در دوران آماده‌سازی چه چیزهایی رخ خواهند داد.»

 

تیم بروژ اینروزها برای بازی مقابل آنتورپ در فینال جام حذفی آماده می شود. باشگاه شارلوا در تلاش است در فصل آتی هم از وجود کاوه رضایی به عنوان بازیکن قرضی بهره ببرد و باشگاه نانت فرانسه هم برای در اختیار گرفتن این بازیکن ایرانی مذاکراتی با باشگاه بروژ داشت. به نظر می رسد در پایان فصل آماده سازی بروژ، تکلیف کاوه رضایی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها