کد خبر : 1691741 | 05 تیر 1399 ساعت 14:17 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا در اندیشه انجام یک معاوضه با تاتنهام

بارسلونا قصد دارد تانگوی اندومبله از تاتنهام را به خدمت بگیرد و در این راه به دنبال انجام یک معاوضه با باشگاه تاتنهام است.

بارسا در اندیشه انجام یک معاوضه با تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تانگوی اندومبله بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لیون و راهیابی به تیم ملی فرانسه، تیم های زیادی را خواهان خود می دید. در حالی که گفته می شد رئال مادرید و زین الدین زیدان خواهان جذب این بازیکن هستند اما نهایتاً او در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو راهی تاتنهام شد.

 

 

1492851

 

 

 با این حال هافبک فرانسوی تا به اینجا عملکرد دور از انتظاری از خود ارائه داده است. او که در ابتدای فصل به عنوان یک بازیکن ثابت زیر نظر مائوریسیو پوچتینو بازی می کرد، با جدایی این سرمربی آرژانتینی اوضاع برایش بدتر هم شد. بعد از جدایی پوچتینو از تاتنهام، ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی آن ها انتخاب شد و گفته می شود که رابطه خوبی بین آقای خاص و اندومبله برقرار نیست.

از طرفی طی ماه‌ها و هفته‌های گذشته بحث علاقه بارسلونا به این هافبک فرانسوی بسیار داغ دنبال شده است. حالا و در همین رابطه ایندیپندنت مدعی شده که بارسا قصد دارد هافبک 23 ساله تیم لندنی را به خدمت بگیرد و در این راه آنها به دنبال انجام یک معاوضه با تاتنهام هستند. بر اساس این گزارش بلوگرانا به دنبال این است که یکی از بین فیلیپ کوتینیو یا نلسون سمدو را به تیم انگلیسی پیشنهاد دهد و با یک معاوضه اندومبله را به خدمت بگیرد.

 

 

 

1496546

دیدگاه‌ها