کد خبر : 1691754 | 05 تیر 1399 ساعت 14:55 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

لوچانو موجی:

آرتور؟ او در یوونتوس به ترکیب اصلی نمی رسد

مدیر سابق باشگاه یوونتوس معتقد است از دست دادن میرالم پیانیچ و جذب آرتور ملو سیاست نقل و انتقالاتی خوبی برای باشگاه ایتالیایی نیست.

آرتور؟ او در یوونتوس به ترکیب اصلی نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز اخیر اخبار زیادی در مورد انتقال آرتور ملو به بارسلونا شنیده شده است.

 

 

1505100

 

 

ابتدا اسکای اسپورتس ایتالیا خبر از توافق بارسلونا و یوونتوس برای انتقال آرتور ملو به ارزش 80 میلیون یورو داد. ساعاتی بعد، آرتور در ترکیب ثابت بارسا برابر بیلبائو به میدان رفت و یکی از ضعیف ترین بازیکنان زمین بود و نیمه دوم تعویض شد.

مارکا نیز روز گذشته در گزارشی ویژه ادعا کرد که علی رغم توافق احتمالی یوونتوس و بارسا، هنوز آرتور برای جدایی متقاعد نشده است. او ماه گذشته پیشنهادی از یووه دریافت کرد ولی به آن پاسخ منفی داد. آرتور حتی حاضر به مطالعه قرارداد پیشنهادی یوونتوس هم نشد اما حالا قبول کرده است که پیشنهاد یووه را مورد بررسی قرار دهد که این قدم بزرگی برای باشگاه تورینی در راه جذب ستاره برزیلی محسوب می شود.

در صورت نهایی شدن انتقال آرتور به یوونتوس، میرالم پیانیچ نیز از یووه راهی بارسا خواهد شد.

 

 

1505764

 

 

لوچانو موجی مدیر سابق یوونتوس در مورد این معاوضه بازیکن گفت:« آرتور؟ ترجیح می دهم پیانیچ بماند چون آرتور در یوونتوس بازیکن ذخیره خواهد شد. از نظر من، پیانیچ به لحاظ فنی موثرتر از آرتور است. البته که آرتور هم بازیکن خوبی نشان داده ولی بعید می دانم او در یووه به ترکیب اصلی برسد. آرتور با این کیفیتی که دارد، سطح بازی یوونتوس را بالاتر نخواهد برد اما در نهایت این تصمیم سران یوونتوس خواهد بود و احتمالا مائوریتزیو ساری(سرمربی) درخواست جذب او را داده است.»

دیدگاه‌ها