کد خبر : 1691834 | 05 تیر 1399 ساعت 23:15 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: رفتن پیانیچ مهم نیست، از او بازی می‌گیرم

ساری، سرمربی یوونتوس می‌گوید با وجود قریب‌الوقوع بودن انتقال میرالم پیانیچ ستاره تیمش به بارسلونا، با استفاده از او در ترکیب اصلی در بازی‌های آتی مشکلی ندارد.

ساری: رفتن پیانیچ مهم نیست، از او بازی می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بر اساس قرائن و شواهد معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو بین دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا عملا قطعی شده و همه منتظر این دو انتقال قریب‌الوقوع هستند، ماتوریتزیو ساری سرمربی یووه می‌گوید به این مسائل توجهی ندارد و هیچ مشکلی در استفاده از پیانیچ در بازی‌های آتی تیمش نمی‌بیند.

 

1505911

 

شایعات درباره معاوضه فوق زمانی به واقعیت نزدیک شد که رسانه‌ها خبر دادند آرتور ملو با انتقال از بارسا به یوونتوس موافقت کرده. قرار است در نقطه مقابل هم میرالم پیانیچ با ترک یووه راهی نوکمپ شود. البته این دو قراردادهای مجزایی با دو باشگاه امضا خواهند کرد. گفته می‌شود مبلغ انتقال آرتور به یوونتوس 70 میلیون یورو و مبلغ انتقال پیانیچ به بارسلونا 60 میلیون یورو خواهد بود.

 

ساری در آستانه بازی فردای یوونتوس مقابل لچه در سری آ به خبرنگاران گفت:" اگر پیانیج فروخته شود، دلایل دیگری به جز  فوتبال و رضایت کادر فنی خواهد داشت. او از نظر ما در بعد فنی هیچ مشکلی ندارد. ولی باشگاه تا این لحظه سیگنالی به من نداده و من به این شایعات توجهی نخواهم کرد".

 

ساری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" صحبتهایی که بین من و پیانیچ رد و بدل می‌شود درباره مسائل تکنیکی و روحی – روانی است. او نباید به خاطر از دست دادن یک بازی نگران باشد بلکه باید نسبت به هر مشکلی واکنش سریع نشان دهد".

دیدگاه‌ها