کد خبر : 1691916 | 06 تیر 1399 ساعت 14:14 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیرازی: برای انتخابات مهندسی انجام نشده است

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران بر این اعتقاد است که روند انتخابات این هیئت مهندسی نشده و همه کارها طبق قانون پیش می‌رود.

شیرازی: برای انتخابات مهندسی انجام نشده است
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم, حبیب‌الله شیرازی درباره عدم برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: اساسنامه‌ای وجود دارد که مصوب فدراسیون فوتبال است و در سال 94 به همه هیئت‌ها ابلاغ شده و بر اساس آن شرح وظایف مشخص است. ما هم بر اساس این اساسنامه جلو رفته‌ایم. بند 9 آن می‌گوید اگر انتخابات به هر دلیلی عقب بیفتد, رئیس هیئت مسئولیت سرپرستی هیئت را تا زمان برگزاری انتخابات دارد. 2 بار برای این انتخابات تاریخ مشخص شده اما به دلایلی به تعویق افتاده است.
 

سرپرست هیئت فوتبال تهران در واکنش به اینکه با این وضعیت شائبه مهندسی شدن انتخابات از سوی او به وجود می‌آید, عنوان کرد: مگر من برگزار کننده هستیم؟ طالقانی, رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال به همراه ریاست یا سرپرست فدراسیون که الان آقای بهاروند است, مجمع را برگزار می‌کنند. هیچ دخالتی در این کار ندارم و مثل سایر کاندیدا‌ها برنامه‌های خودم را اعلام می‌کنم. هیچ مهندسی وجود ندارد, مگر مدیران باشگاه‌های تهرانی را من منصوب کردم؟ در هیئت‌های شهرستان‌ها نیز تعدادی از رؤسا قبل از اینکه من رئیس شوم بوده‌اند! مجمع 54 عضو دارد.

 

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، درباره فراخوانی که برای انتخابات صادر شده است, اظهار داشت: ما فراخوان ندادیم و فدراسیون به دلیل اینکه یک سال تمام شده و قرار است تاریخی مشخص و انتخابات برگزار شود این فراخوان را اعلام کرده است.

 

دیدگاه‌ها