کد خبر : 1691961 | 06 تیر 1399 ساعت 17:36 | 74.1K بازدید | 3 دیدگاه

موافقت استقلال با مرخصی بدموقع شیخ

اتفاق عجیب؛ دیاباته ایران را ترک کرد!

درخواست مهاجم مالیایی استقلال برای رفتن به مرخصی مورد موافقت قرار گرفت و این بازیکن ایران را ترک کرد!

اتفاق عجیب؛ دیاباته ایران را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استقلال با مصدومیت ارسلان مطهری و مرتضی تبریزی در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است، حالا مرخصی شیخ دیاباته مشکل دیگری بر مشکلات کادرفنی آبی ها افزوده است. دیاباته که امسال عملکرد خوبی در استقلال داشته بعد از تعطیلات فوتبال به خاطر شیوع کرونا در شرایطی به ایران برگشت که از نظر بدنی وضعیت خوبی نداشت. با این حال کادرفنی و پزشکی استقلال تلاش زیادی کرد تا او آْماده بازگشت به میادین شود اما در نهایت به بازی با فولاد نرسید.

 

از این در حالی که استقلالی‌ها در تلاش بودند او به بازی روز دوشنبه مقابل سایپا برسد و برای دقایقی هم که به میدان برود، ناگهان این مهاجم گلزن درخواست مرخصی کرد! همسر دیاباته باردار است و چند روز دیگر سومین فرزند او به دنیا خواهد آمد. از این رو شیخ چند روز قبل از استقلالی‌ها خواسته بود تا به مرخصی بود و هنگام زایمان در کنار همسرش باشد.

 

از این رو انتظار می‌رفت با توجه به مسائل مربوط به قرنطینه مسافران در کشور فرانسه باشگاه استقلال با درخواست دیاباته موافقت نکند اما مدیران باشگاه این درخواست را قبول کردند و این بازیکن ایران را ترک کرد.  ظاهرا مسئولان استقلال با توجه به اینکه حال روحی دیاباته مساعد نبوده و دوست داشته در این شرایط پیش خانواده اش باشد، با درخواستش موافقت کرد و او ایران را ترک کرده است.

 

مساله مهم اما حالا زمان بازگشت دیاباته به ایران است. با توجه به قوانین کشور فرانسه شیخ احتمالا چند روزی در این کشور قرنطینه می‌شود و مشخص نیست او چه زمانی قصد بازگشت کند. از سوی دیگر استقلال در حال حاضر فقط مهدی قائدی را آماده  و سرحال در خط حمله دارد و مشخص نیست در غیاب دیاباته چه مشکلات بیشتری برای آبی ها در دیدارهای بعدی پیش بیاید.

 

دیدگاه‌ها