کد خبر : 1691969 | 06 تیر 1399 ساعت 18:14 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

باقری به دنبال از کار انداختن آقای گل نفت

مدافع پارس جنوبی کار دشواری در آبادان برای خط هجومی نفت آبادان پیش رو خواهد داشت.

باقری به دنبال از کار انداختن آقای گل نفت

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پارس جنوبی در شرایطی دنبال شد که این تیم مقطع بیشتری را به دنبال مشکلات مالی و مدیریتی خود بود. با این حال هومن افاضلی که در اواسط فصل هدایت طلایی پوشان را برعهده گرفته، بعد از پیروزی بزرگی که مقابل تراکتور کسب کرده، امیدوار است برابر دیگر مدعی این فصل نیز به نتیجه لازم دست یافته و تیمش را کاملا از منطقه خطر دور کند.

 

پارس جنوبی این هفته و با شروع دوباره لیگ برتر در دیداری حساس برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت. تیمی که در نیمه اول فصل با هدایت دراگان اسکوچیچ سرمربی حال حاضر تیم ملی نمایش درخشانی از خود به جا گذاشت و در صف مدعیان قرار گرفته بود. نفتی‌ها هم که با مشکلات بزرگ مالی مواجه هستند اکنون با هدایت بهنام سراج امیدوارند برابر پارس در دیدار خانگی به نتیجه مطلوبی برسند و پیروزی احتمالی در این بازی می‌تواند آنها را بار دیگر مدعی دستیابی به سهمیه آسیا قرار دهد.

در ترکیب نفت آبادان عیسی آل کثیر با ثبت 10 گل زده، برترین گلزن این تیم و مدعی کفش طلای آقای گلی این فصل محسوب می‌شود. بازیکنی که تقریبا نیمی از گل‌های این فصل نفت آبادان را به نام خود کرده و برابر پارس جنوبی نیز از انگیزه زیادی برای فاصله گرفتن از دیگر رقبای کفش طلا برخوردار است. اتفاقی که باعث شده تا ماموریت بزرگی برعهده میلاد باقری، مدافع میانی جوان پارس جنوبی گذاشته شود. باقری که در نیم فصل از استقلال جدا شد و در جمع شاگردان هومن افاضلی حضور یافته، طی این مدت توانسته نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد و در کنار فریبرز گرامی به عنوان بازیکنان تاثیرگذار خط دفاعی این تیم محسوب می‌شود. بعد از ماموریت موفقی که باقری در دیدار با تراکتور با مهار خط هجومی این تیم داشته، اکنون باید دید او قادر خواهد بود برابر نفت آبادان و عیسی آل کثیر نیز مانع از موفقیت این تیم شود یا خیر.

دیدگاه‌ها