کد خبر : 1691970 | 06 تیر 1399 ساعت 18:21 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی در جستجوی جام؛ خوان اول پیکان

سرمربی پرسپولیس به خوبی از فرصت دوباره‌ای که در این تیم نصیبش شده سود برده و توانسته اکنون تیمش را مدعی اول قهرمانی کند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که با قهرمانی‌های پیاپی در جام حذفی، اکنون کاپ قهرمانی لیگ برتر را در موزه افتخارش کم دارد، تنها 9 بازی برای دستیابی به این عنوان فاصله دارد.

 

گل محمدی که بعد از جدایی گابریل کالدرون به عنوان جانشین این مربی آرژانتینی روی نیمکت پرسپولیس حاضر شده، اختلاف سه امتیازی با دیگر رقبا در نیم فصل اول را اکنون به 10 افزایش داده تا در فاصله 9 بازی به پایان فصل شانس اول قهرمانی محسوب شود. او اما طی روزهای اخیر بارها به شاگردانش بابت تمرکز بیشتر و تلاش بالا برای عدم غافلگیری در ادامه بازی‌ها تذکر داده است و نمی‌خواهد این شانس بزرگ را به سادگی از دست بدهد.

 

1506140

 

1506141

 

1506142

بعد از چهار ماه وقفه و تعطیلی او اکنون بار دیگر تیمش را وارد لیگ برتر خواهد کرد و باید برابر تیم قعرنشین پیکان به دنبال سه امتیاز دیگری باشد که مسیر تیمش را برای قهرمانی هموار خواهد کرد و باید دید همانند دیدارهای تدارکاتی چند وقت اخیر، از آمادگی بالا برای دستیابی به این مهم برخوردار خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها