کد خبر : 1691995 | 06 تیر 1399 ساعت 20:00 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فینال فوتسال به پنالتی رفت

جدال نفسگیر شاگردان افضل و بی‌غم در فینال لیگ برتر فوتسال به ضربات پنالتی کشیده شد.

فینال فوتسال به پنالتی رفت

 

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون پس از برتری در دیدار نخست فینال لیگ برتر فوتسال، امروز شانس بالایی برای کسب دومین برد و قطعی کردن قهرمانی در سالن پورشریفی تبریز داشت، اما آنها در پایان نیمه دوم به تساوی ۳ بر ۳ مقابل گیتی‌پسند رضایت دادند تا بازی به وقت‌های اضافه برود.


گیتی‌پسند برخلاف مسابقه رفت که هفته گذشته با نتیجه ۴ بر ۳ در اصفهان باخت، امروز کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت، اما با این وجود در دقیقه ۱۴ با پاس شجری و شوت زمینی میثم خیام دروازه خود را باز شده دید تا کار سختی برای رسیدن به قهرمانی داشته باشد.

دو دقیقه پس از آن مرتضی عزتی با شوت نوک پا دروازه مس را باز کرد ولی این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و مهدی جاوید با شوت پُر قدرت از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین دروازه فالکون برزیلی را باز کرد تا گیتی‌پسند بازنده به رختکن برود.

ثانیه‌هایی پس از شروع نیمه دوم، حرکت مسلم اولادقباد و پاس او را میثم خیام تبدیل به گل سوم مس کرد تا امیدهای گیتی‌پسند برای کسب برتری از دست برود.

 

 

اما شاگردان حمید بی‌غم دست از تلاش بر نداشتند و پس از چند حمله جدی که با درخشش علیرضا صمیمی تبدیل به گل نمی‌شد، توانستند با شوت مهار نشدنی سعید احمدعباسی به گل تساوی برسند.

 

در دقیقه ۳۸ بازی به جنجال کشیده شد و در این بین، مسلم اولادقباد از مس سونگون کارت قرمز گرفت که این اتفاق کافی بود تا گیتی‌پسند از فرصت استفاده کند و پس از چهار حمله متوالی، در فاصله یک دقیقه و ۳۰ ثانیه به پایان، توسط علی‌اصغر حسن‌زاده به گل سوم و تساوی برسد تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

 

تلاش دو تیم در وقت‌های هم ثمری نداشت تا ضربات پنالتی برنده این بازی پُرماجرا باشد.

دیدگاه‌ها