کد خبر : 1692011 | 06 تیر 1399 ساعت 21:17 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پادووانی 9 میلیون دلار درخواست غرامت کرده است

توضیحات قیم درباره تمام پرونده‌های خارجی استقلال

مدیر روابط بین ‌الملل باشگاه استقلال در گفتگویی رادیویی در خصوص تمام پرونده های خارجی استقلال توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات قیم درباره تمام پرونده‌های خارجی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، کاظم قیم مدیر روابط بین ‌الملل باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو تهران، در خصوص تازه ترین وضعیت پرونده های خارجی باشگاه استقلال گفت: در مورد بویان از فیفا درخواست کردیم که بخش ویژه ای از مطالباتش از طریق منابع ما در آنجا پرداخت شود که فعلا در این خصوص جواب دقیقی دریافت نکرده ایم و فقط گفتند مراحل اداری اش در حال سپری شدن است و تاییدیه هایش در این هفته یا هفته بعد گرفته می شود

 

در خصوص شفر، ایشان طلبی 550 هزار دلاری از باشگاه داشتند و ما سعی کردیم با ایشان مذاکره کرده تا توافقی حاصل شود اما تا این لحظه، فعلا اتفاقی رخ نداده است. به خاطر شیوع ویروس کرونا نیز نتوانستیم ایشان را از نزدیک ببینیم و مذاکرات با ایشان هم قطع شده است.
وی در پاسخ به سوال مجری که پرسیده بود "اخباری ناگهانی در مورد شیخ دیاباته به گوش می رسد. الان او به فرانسه رفته است؟" گفت: دیاباته قبل از اینکه به ایران بیاید گفته بود که همسرش پا به ماه است و این شرایط را دارد و می خواهد پیش همسرش باشد. این هفته نیز دوباره اعلام کرد و از کادرفنی خواهان گرفتن مرخصی شد و ما هم نظر کادرفنی را شرط قرار دادیم. در نهایت با توجه به شرایط موجود، کادرفنی هم این مرخصی را به دیاباته داد. البته که او روز چهارشنبه به ایران برمی گردد.

 

قیم در مورد شرایط لئوناردو پادوانی و اینکه گفته می شود از باشگاه شکایت کرده و طلبی 6،7 میلیون یورویی دارد، تصریح کرد: نه 6-7 میلیون یورو نیست، مبلغی که مدنظر اوست 9 میلیون دلار است. در این رابطه در حال مذاکره هستیم و آمده ایم به باشگاه و هواداران خدمت کنیم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای این تیم بزرگ بیفتد. پادوانی مهر ماه پارسال به فیفا شکایت کرده، زمانی که ما در باشگاه نبوده ایم. وقتی که ما به باشگاه آمدیم، مراحل اداری پرونده تموم شد و رای آن اعلام شد. ادعای پادوانی 9 میلیون دلار بود که 100 هزار دلار آن توسط فیفا تایید شد که طبق قراردادش بوده است. به شخصه در جریان شکایت پادوانی نبوده ام، زمانی هم که آقای سعادتمند آمد پیگیر این پرونده شد و پیام مورد نظر را هم برای پادوانی فرستادند تا او را دعوت به مذاکره کنیم. کلا ما پیگیر وضعیت پادوانی بودیم اما وقتی رای آمد و ادعای ایشان را دیدیم، تازه متوجه شدم که ایشان 9 میلیون دلار ادعای غرامت کرده است. بعید می دانم شکایت پادوانی به دادگاه CAS هم با توجه به رای فیفا شرایط را عوض کند، به خاطر ندارم چنین اتفاقی تاکنون افتاده باشد که رای فیفا توسط دادگاه CAS عوض شود اما ایشان ادعای این غرامت را کرده است. حتی ما به او اعلام کردیم شماره حساب بده تا پولت را واریز کنیم که او این کار را نکرد و گفت می خواهم به دادگاه CAS شکایت کنم. با وجود این مسئله حتی به او گفتیم بیا این 100 هزار دلارت را فعلا بگیر بعد برو شکایت کن. به هرحال می دانیم که مصدومیتی که برای ایشان به وجود آمد به شدت گران تمام شد و ما شرایط او را درک می کنیم، سعی کردیم این پول را به او برسانیم ولی او از گرفتن این پول صرف نظر کرد. این مورد هیچ تداخلی با شکایت او به دادگاه نداشت.

 

مدیر روابط بین الملل باشگاه استقلال در خصوص اینکه او حق دارد به خاطر وضعیتی که برایش پیش آمده شکایت کند، عنوان کرد: بله او حق دارد و ما متاسف شدیم به خاطر اتفاقی که برایش افتاد. پیگیر وضعیتش هستیم. اما یک جمله گفت که صحت ندارد، گفته بود که مدیران استقلال وقتی دیدند شکایت کردم به فکرم افتادند اما واقعا چنین چیزی نبوده است. به محض اینکه ما سر کار آمدیم و پس از بیانیه آقای سعادتمند، اصلا بحث شکایت مطرح نبود. سعادتمند به خاطر حس انسان دوستی که داشتند پیگیر وضعیت او بودند.

قیم در ادامه اظهار داشت:سعی بر این است که نوع برخورد با بازیکن و مربیانی که از خارج می آیند، حداقل در دوران ما به صورت دیگری باشد، درک متقابل وجود داشته باشد. در مورد پادوانی نمی دانم چه قول هایی به او داده شده است. در مورد بویان هم همینجور. گفته بود که 3 بار مذاکره کرده ام اما هیچ قولی عملی نشده است. به هرحال باید پول آنها را پرداخت کنیم.

دیدگاه‌ها