کد خبر : 1692047 | 07 تیر 1399 ساعت 08:39 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

با تصمیم فدراسیون خستگی بر تنمان ماند

بردیده: پاس شایسته قهرمانی در لیگ کاراته بود

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: سال گذشته توانسته بودیم قاطعانه دانشگاه آزاد را شکست دهیم و امسال هم بدون تردید شایستگی قهرمانی در سوپرلیگ را داشتیم.

بردیده: پاس شایسته قهرمانی در لیگ کاراته بود

به گزارش "ورزش سه"، عقیل بردیده در گفت‌وگو با  فارس در خصوص اینکه چندان از نایب قهرمانی در سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور رضایت ندارد، اظهار داشت: امسال با تغییر مدیریت در سازمان لیگ، برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و سال المپیک، اتفاقات خوبی در سالن مسابقات رقم خورد. در سوپرلیگ 98 با برگزاری چهار هفته و صعود چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، پاس ناجا، رعد پدافند هوایی ارتش و آوای رزم به مرحله نیمه نهایی، با شیوع بیماری کرونا مسابقات تعطیل شد. قطعاً سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی اولویت اول است اما انتظار داشتیم دو تیم پاس و دانشگاه که صدرنشین گروه‌های خود بوده و هر دو تیم بدون باخت، با یک عیار سنجیده شوند.

 

وی ادامه داد: تمامی صاحبان فن و کارشناسان تایید می‌کنند که گروه تیم پاس ناجا نسبت به گروه دانشگاه آزاد اسلامی سخت تر و دشوارتر بود، ولی تیم ما که قهرمانی فصل 97-98 را در کارنامه داشت، تمام تیم های گروه خود را قاطعانه و با اختلاف بالا شکست داد. با احترام به سایر تیمها، ولی با تصمیم سازمان لیگ و مسابقات، تیم پاس علی رغم شرایط برابر با تیم دانشگاه آزاد اسلامی، بیشترین ضرر را متحمل شد و بیشتر از همه متضرر شد.

 

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا عنوان کرد: به تصمیم گرفته شده برای خاتمه لیگ احترام می گذاریم. ولی با نوع انتخاب قهرمان، خستگی بر تن ما ماند. تیم کاتای پاس سال گذشته رنکینگ یک کشور را داشت. بازیکنانی چون بهنام دهقان زاده، رضا عنایتی، کیوان بابان، مجید نکوهمت، سهراب یاراحمدی و محمد قاهری از نفرات دارای رنکینگ سال گذشته و امسال عضو تیم پاس هستند. پاس همواره شگفتی ساز بوده ولی در خصوص تصمیم فدراسیون باید بگویم‌ می‌توانستند خیلی بهتر نتیجه را اعلام کنند تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

 

بردیده با اشاره به اینکه پاس ناجا از تیم های ریشه‌دار و پرافتخار کاراته کشور است، تاکید کرد: پاس با بهره‌گیری از کادر فنی مجرب و ورزشکاران با انگیزه و جویای‌نام توانست تیمهای مدعی و با بضاعت مالی بالا را همواره مغلوب خود سازد، ولی با این روند تصمیم‌گیری به حق خود نرسید و تلخ ترین سال لیگ را تجربه کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: پاس همیشه حامی و کمک حال کاراته کشور بوده و در خصوص جذب سرباز قهرمانان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را تنها نگذاشت. انتظار داریم مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ پاسخگوی مطالبات ما باشند تا انگیزه حضور در لیگ سال 99 از ما سلب نشود.

دیدگاه‌ها