کد خبر : 1692079 | 07 تیر 1399 ساعت 11:04 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

آمار ضعیف ویسی مقابل پرسپولیس

همه تقابل های یحیی گل محمدی و پیکان

بازی تیم های پرسپولیس و پیکان از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در حالی برگزار می شود که کارنامه مربیان دو تیم در جدال با تیم رقیب کاملا متفاوت است.

همه تقابل های یحیی گل محمدی و پیکان

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس و پیکان در شرایطی به مصاف هم می روند که شرایطشان در جدول رده بندی کاملا متفاوت است. پرسپولیس با 47 امتیاز صدرنشین و شانس اصلی قهرمانی است و پیکان با 15 امتیاز قعرنشین و شانس اصلی سقوط است. علاوه بر اختلاف 32 امتیاز تیم ، کارنامه مربیان دو تیم نیز در تقابل های رودررو کفه ترازو را تا پیش از آغاز مسابقه به سود پرسپولیس سنگین می کند.


یحیی و پیکان


یحیی گل محمدی که از نیم فصل امسال جانشین گابریل کالدرون در پرسپولیس شده ، آمار قابل توجهی برابر پیکان دارد. او در هشت مسابقه ای که با تیم های مختلف مقابل پیکان انجام داده 6 بار برنده شده ، یک بار مساوی کرده و تنها یک بار شکست خورده است. تنها باخت   گل محمدی در برابر پیکانی بوده که هدایتش را مجید جلالی به عهده داشت. این بازی در دور رفت لیگ هفدهم برگزار شد که گل محمدی هدایت تراکتور را به عهده داشت و تیمش روی یک گل به خودی عجیب با یک گل شکست خورد. تنها مساوی گل محمدی برابر پیکان در دور برگشت رقابت های لیگ هجدهم رقم خورد که او با شهرخودرو در برابر پیکان که حسین فرکی هدایتش را به عهده داشت به تساوی بدون گل رسید.

 

1506235

 

1506236


ویسی و پرسپولیس


در سوی دیگر میدان اما عبدالله ویسی روی نیمکت پیکان نشسته است. او در لیگ پانزدهم با استقلال خوزستان حسابی پرسپولیس را نقره داغ کرده و توانست مقام قهرمانی را به دست بیاورد. با این حال او تا به حال و از مجموع 15 مسابقه ای که برابر پرسپولیس انجام داده تنها دو بار پیروز شده است که یکی از آن ها پیروزی با ارزش با استقلال خوزستان در دور رفت لیگ پانزدهم بود و در نهایت سرنوشت قهرمانی را تغییر داد. دومین برد ویسی برابر پرسپولیسی اتفاق افتاده که هدایتش برعهده علی دایی بود.

 

1506234


ویسی اما 9 بار مقابل پرسپولیس شکست خورده است و 4 بار به عنوان مربی با این تیم به نتیجه تساوی رسیده است. باید او در شانزدهمین جدال مستقیمش با پرسپولیس و آن هم در شرایطی که تیمش نیاز مبرم به امتیاز دارد می تواند رکوردش را بهبود بخشیده و عملکردی مثل دوران استقلال خوزستانش را برابر این تیم ارائه دهد یا تعداد شکست های او مقابل پرسپولیس دو رقمی می شود؟

 

1506237

دیدگاه‌ها