کد خبر : 1692111 | 07 تیر 1399 ساعت 12:56 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم رویایی ته‌وز: مسی، رونالدو و 7 بازیکن یونایتد

کارلوس ته‌وز ستاره پیشکسوت آرژانتینی در معرفی تیم رویایی خود از مسی، رونالدو و وین رونی نام می‌برد. جالب اینجا است که هفت بازیکن تیم رویایی او سابقه بازی در منچستریونایتد را دارند.

تیم رویایی ته‌وز: مسی، رونالدو و 7 بازیکن یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس ته‌وز ستاره پیشکسوت و ملی‌پوش فوتبال آرژانتین که این روزها بازیکن باشگاه بوکاجونیورز این کشور است در یک مصاحبه تیم یازده نفره رویایی خود را تعریف کرد. نکته جالب اینجا است که از این یازده نفر، هفت نفر سابقه بازی در منچستریونایتد را دارند ولی ته‌وز از همبازی‌های سابق خود در منچسترسیتی نام هیچکس را در این تیم رویایی قرار نمی‌دهد.

 

1506260

 

ته‌وز هفت سال در انگلیس بازی کرده. او حضورش در انگلیس را در سال 2006 با وستهام آغاز کرد و سپس با منچستریونایتد دو بار و با منچسترسیتی یک بار قهرمان لیگ برتر شد. ته‌وز با یونایتد قهرمان چمپیونزلیگ هم شده و در آن سال یکی از مهره‌های مهم سر الکس فرگوسن بود.

 

نکته جالب تیم رویایی ته‌وز این است که او با اینکه تنها دو فصل در اولدترافورد بازی کرده و چهار فصل بازیکن سیتی بوده ولی نام هیچکدام از بازیکنان سیتی را در این تیم نگنجانده.

 

ته‌وز در گفتگو با رادیو لا رِد گفت:" اگر قرار باشد برای خداحافظی من یک بازی ترتیب داده شود، تیم رویایی من شامل اینها خواهد بود: بوفون، هوگو ایبارا، ریو فردیناند، گابریل هاینتزه، پاتریس اورا، پل اسکولز، آندره‌آ پیرلو، پل پوگبا، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و وین رونی. خودم هم روی نیمکت می‌نشینم".

 

1506263

 

ته‌وز در حالی از پل پوگبا در تیم منتخبش اسم می‌برد که در یونایتد با او همبازی نبوده بلکه در دوران حضور در یوونتوس در کنار پوگبا بازی کرده. ایبارا تنها بازیکن بوکاجونیورز است که نامش در تیم منتخب ته‌وز به چشم می‌خورد. از هم‌تیمی‌های ته‌وز در تیم ملی آرژانتین هم تنها نام لیونل مسی در تیم رویایی او دیده می‌شود.

 

1506262

 

 

دیدگاه‌ها