کد خبر : 1692118 | 07 تیر 1399 ساعت 13:30 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب ولی واقعی؛ پوگبا در نقش مشاور املاک!

برونو فرناندس می‌گوید بعد از پیوستنش به منچستریونایتد در ماه ژانویه پل پوگبا برای او نقش مشاور املاک را بازی کرده و کمک زیادی به جا افتادنش در شهر منچستر کرده است.

عجیب ولی واقعی؛ پوگبا در نقش مشاور املاک!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید منچستریونایتد که در ماه ژانویه از اسپورتینگ لیسبون به اولدترافورد پیوست می‌گوید در بدو ورود به این تیم پل پوگبا همبازی فرانسوی‌اش برای او نقش مشاور املاک را بازی کرده و کمک زیادی برای جا افتادن او در این شهر کرده است.

 

1506279

 

فرناندس می‌گوید پوگبا فهرستی از خانه‌های مناسب تهیه کرده و او را در محله‌هایی که به نظرش مناسب او بوده گردانده تا بتواند بهترین خانه را برای سکونت انتخاب کند.

 

ستاره پرتغالی یونایتد در این باره گفت:" پل پوگبا همه خانه‌های مناسب را به من نشان داد. وقتی تازه به شهر رسیدم پل با یک کتابچه آمد و مثل مشاور املاک گفت کجا می‌خواهی زندگی کنی؟ چقدر می‌خواهی پول بدهی؟ خانه می‌خواهی یا آپارتمان؟ بعد هم شروع کرد به ورق زدن کتابچه‌اش که مشخصات همه خانه‌ها را داشت".

 

1506280

 

فرناندس گفت:" من از آن فهرست سه چهار مورد انتخاب کردم. پل روز بعد آمد و گفت بیا برویم خانه‌ها را ببینیم. او مهمان‌نوازی را در حق من تمام کرد".

 

 

دیدگاه‌ها