کد خبر : 1692126 | 07 تیر 1399 ساعت 14:16 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم سهمیه استانی را در لیگ برتر حفظ کنیم؛ 

کریمیان: من سرمربی نیستم، هنوز منتظر میشو هستیم

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر می گوید این تیم به دنبال کسب امتیازات لازم و رهایی از رتبه های انتهایی جدول رده بندی است.

کریمیان: من سرمربی نیستم، هنوز منتظر میشو هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در گفتگوی خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان که روز آینده از ساعت 21 برگزار خواهد شد، عنوان کرد:  بازی بسیار سختی با تیم خوب نفت مسجد سلیمان داریم. آنها یک تیم خوب با کادر فنی خوب هستند ولی ما هم 40 روز با تمریناتی که آقای میشو طراحی کرده کار کرده ایم. همه چیز مهیا است و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


کریمیان سپس به نکته ای اشاره کرد و افزود: گاهی شنیده ام می گویند من به عنوان سرمربی تیم روی نیمکت خواهم نشست؛ نه اینطور نیست. من به عنوان خادم باشگاه شاهین هر موقع نیاز بوده در خدمت تیم بوده ام. هنوز منتظر آقای میشو هستیم و هنوز با ایشان مشورت می کنیم. امیدوارم مشکلات ایشان رفع شود و بازگردد. این بازی حالا من در خدمت تیم هستم و امیدوارم بتوانیم تمام دستورات را اجرا کنیم و بازیکن ها روز خوبی داشته باشند تا نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران اصلی باشگاه را خوشحال کنیم. امیدوارم بتوانیم سهمیه استانی را در لیگ برتر حفظ کنیم. 


او در مورد مصدومان تیم بیان کرد: آقای صارمی را داشتیم که خوب هستند. آقای شعبانلو هم هستند. چند سرماخوردگی جزئی داشتیم ولی با تمام توان در زمین حاضر می شویم.


سوال بعدی در رابطه با هواداران تیم و غیبت آنها بود که کریمیان گفت: هواداران خیلی از ما حمایت کرده اند. امیدوارم بتوانیم در دو بازی خانگی نتایج خوبی کسب کنیم. از خانه ما را دعا کنند تا بازی خوبی انجام دهیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها