کد خبر : 1692150 | 07 تیر 1399 ساعت 16:50 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو فقط به خاطر نامش مربی تاتنهام است

کارشناس ESPN معتقد است ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی فلامینگو بهترین مربی پرتغالی حال حاضر دنیاست و نه ژوزه مورینیو.

مورینیو فقط به خاطر نامش مربی تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی بسیار محبوبی در فوتبال برزیل است. او توانست سال گذشته فلامینگو را قهرمان جام لیبرتادورس و لیگ برزیل کند. او زمانی که هدایت پرطرفدارترین تیم برزیل را برعهده گرفت، این تیم جایگاه مناسبی نداشت ولی توانست تحول بزرگی در این باشگاه ایجاد کند و اخیرا قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. او پیش از این سابقه هدایت بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را در کارنامه دارد.

 

 

1493426

 

 

ژوزه مورینیو را بهترین و مشهورترین مربی پرتغالی دنیا می دانند ولی مائورو سزار پریرا کارشناس شبکه ESPN معتقد است مورینیو فقط به خاطر نام و اعتباری که از گذشته دارد، الان در حال مربیگری در فوتبال اروپاست.

او در این رابطه گفت:« اگر ژسوس فرصت حضور در یک تیم بزرگ اروپایی را پیدا کند، کارهای بزرگی انجام خواهد داد. او مربی بسیار خوبی است. ژسوس همین حالا از تمام مربیان پرتغالی شاغل در فوتبال اروپا بهتر است.»

 

 

1505390

 

 

پریرا ادامه داد:« به نظر شما الان ژسوس بهتر است یا مورینیو؟ کدام را برای تیم تان انتخاب می کنید؟ انتخاب من قطعا ژسوس خواهد بود. از مورینیو فقط نام و اعتباری که از گذشته کسب کرده باقیمانده است. او زمانی فوق العاده بود و به یک برند در فوتبال دنیا تبدیل شد ولی اگر الان در تاتنهام است، فقط به اعتبار گذشته اش است. هفته گذشته تیم او در زمین خودش به منچستر یک گل زد و سپس به دفاع رفت و در نهایت با خوش شانسی توانست یک امتیاز کسب کند.»

دیدگاه‌ها