کد خبر : 1692167 | 07 تیر 1399 ساعت 17:29 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

رویدادی که حاشیه ساز شد؛

عصبانیت لیورپول و پلیس از هواداران! (عکس)

حضور هواداران در جشن قهرمانی لیورپول در سطح شهر باعث ایجاد حواشی فراوانی شده است.

عصبانیت لیورپول و پلیس از هواداران! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول، پلیس مرسی ساید و شورای شهر رفتار هوادارانی را که اولین قهرمانی لیگ برتری این تیم بعد از سه دهه را در خیابان های این شهر جشن گرفتند را محکوم کرده اند. ده ها هزار هوادار علیرغم هشدارهای مکرر مبنی بر گسترش ویروس کرونا، برای گرفتن جشن قهرمانی در دومین شب پیاپی به سمت مرکز شهر سرازیر شدند.

 

البته هواداران لیورپول تنها یه برگزاری جشن کوتاه مدت نیز رضایت ندادند و اخار حاکی از آن است که هنوز هم در گوشه و کنار شهر برخی مشغول به شادی هستند. کثیف شدن سطح شهر از نکات عجیب این جشن از سوی هواداران بوده است.

 

در این بیانیه آمده است: "در طول هفته گذشته باشگاه فوتبال لیورپول، پلیس مرسی ساید ، شورای شهر لیورپول و کانون هواداران در کنار هم تلاش کردند تا به طور مداوم به مردم یادآوری کنند که شهر هنوز هم تحت تاثیر ویروس قرار دارد و از مردم خواستند با حفظ شرایط امن قهرمانی را جشن بگیرند.

 

اما چند هزار نفر در روز جمعه 26 ژوئن گرد هم آمدند و عده ای تصمیم گرفتند دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی را نادیده بگیرند و امنیت عمومی را به خطر بیاندازند. شهر ما هنوز در بحران قرار دارد و این رفتار کاملا غیرقابل قبول است. خطر احتمالی دوره دوم شیوع ویروس هنوز وجود دارد. هنگامی که جشن گرفتن خطری نداشته باشد، همه ما با هم تلاش خواهیم کرد تا یک جشن قهرمانی ترتیب دهیم، اما تا آن زمان، امنیت شهر و مردم ما همچنان اولویت شماره یک ما است."

 

1506330

 

1506324

 

1506325

 

1506326

 

1506328

 

1506329

دیدگاه‌ها