کد خبر : 1692175 | 07 تیر 1399 ساعت 17:43 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

دو فوق ستاره در یک تیم؛

رونالدینیو- مارادونا؛ رویای فوتبال تعبیر می شود؟

ممکن است در اتفاقی مهیج و جالب، رونالدینیو در آینده شاگرد مارادونا شود.

رونالدینیو- مارادونا؛ رویای فوتبال تعبیر می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شایعاتی در مورد احتمال بازگشت رونالدینیو  به دنیای فوتبال و حضور او در تیم مارادونا منتشر شده است. برنده توپ طلا در سال 2005، پنج سال آخرین بار در دنیای فوتبال و با لباس فلومیننزه در سال 2015 در میادین حضور یافت و در این مدت روزهای رونالدینیو در بازی های خیریه و مسابقات فوتسال سپری شده است.

 

1506333

 

پس از گذراندن 32 روز در زندان پاراگوئه به دنبال جعل گذرنامه گذرنامه، رونالدینیو و برادر و مدیر برنامه اش روبرتو موریرا پس از پرداخت حدود 1.6 میلیون دلار وثیقه آزاد شدند. این هر دو در حال حاضر در هتل ریاست جمهوری پایتخت پاراگوئه حضور دارند و به زودی حکم زندان رونالدینیو به اتمام خواهد رسید.

 

حالا نشریه مارکا مدعی شد مارادونا قصد دارد برای خرید رونالدینیو در تیم خیمناسیا اقدام کند. مارادونا که اخیرا قراردادش را تا پایان فصل بعد با این تیم تمدید شده، در هفته های اخیر و با انتشار ویدئوهایی عجیب دوباره خبرساز شده و البته بسیاری از هوادارانش را نیز نگران کرده است. حضور رونالدینیو در ترکیب تیم مارادونا اتفاقی مهیج و فوق العاده برای فوتبالدوستان خواهد بود. این دو فوق ستاره بزرگ در روزهای حضور در مستطیل سبز بازیکنانی تکنیکی و محبوب به شمار می آمدند و بسیاری از هواداران در سراسر دنیا عاشق سبک بازی رونالدینیو و مارادونا بودند.

 

البته مشخص نیست در سن 40 سالگی، آیا رونالدینیو شرایط بازی کردن خواهد داشت یا خیر. این ستاره برزیلی در روزهای حضور در زندان نیز فوتبال بازی می کرد و تصاویری از هنرنمایی های او زمین نیز منتشر شد.

دیدگاه‌ها