کد خبر : 1692182 | 07 تیر 1399 ساعت 18:10 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ:

هافبک فرانسوی آرسنال در راه منچستریونایتد

متئو گندوزی هافبک جوان فرانسوی آرسنال پس از تنش های ایجاد شده بین او و میکل آرتتا ساز جدایی سر داده است.

هافبک فرانسوی آرسنال در راه منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی «اکیپ» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد یکی از چند باشگاهی است که نسبت به جذب متئو گندوزی علاقه‌مند هستند. هافبک فرانسوی توپچی‌های لندن اخیراً به خاطر درگیری با نیل مائوپی، مهاجم برایتون از سوی میکل آرتتا تنبیه انضباطی و از ترکیب اصلی آرسنال کنار گذاشته شد.

 

 

1505097

 

 

همین موضوع باعث تا این بازیکن که تابستان 2018 از لوریان به آرسنال پیوست، درخواست جدایی به مدیران این باشگاه بدهد.

رابطه گندوزی و آرتتا پرتنش شده و شایعاتی درباره جدایی او در تابستان جاری مطرح شده است. امروز نشریه دیلی‌میل گزارش داد که میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها به گندوزی هشدار داده و از او خواسته خودش را با شرایط این تیم سازگار کند. عمده تنش‌ها اخیرا و به دلیل نوع رفتار گندوزی بوجود آمده است.

آرتتا اما در تازه‌ترین اظهارنظرش ترجیح داد درباره آینده حرفه‌ای گندوزی صحبت نکند و تنها به گفتن این جمله که "روی تک‌تک بازیکنانم حساب باز کرده‌ام"، اکتفا کرد.

باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و اتلتیکومادرید نیز وضعیت متئو گندوزی را زیرنظر دارند، هافبکی که دو سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد.

گندوزی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 40 میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل در 34 بازی برای توپچی‌ها به میدان رفته که حاصلش سه پاس گل بوده است.

 

 

1505095

دیدگاه‌ها