کد خبر : 1692220 | 07 تیر 1399 ساعت 20:27 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه انتقادی پروین و روشن در اداره کل ورزش و جوانان

سه ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز به دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران رفتند و درباره مسایل مختلف به گفت و گو پرداختند.

به گزارش" ورزش سه"، علی پروین ، حسن روشن و بیژن ذوالفقارنسب سه بازیکن تیم ملی ایران در دهه پنجاه ، امروز به دیدار رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران رفتند. در این جلسه حرف های مختلفی بین آن ها از جمله شرایط نامناسب فوتبال تهران در سال های اخیر و عدم رشد استعدادهای فوتبالی بخصوص در چند سال گذشته رد و بدل شد.


رضا گل محمدی نیز در دهه شصت بازیکن فوتبال بود و در تیم منتخب کرج بازی می کرد.


علی پروین ، حسن روشن و بیژن ذوالفقارنسب در این جلسه از گل محمدی خواستند که فوتبال تهران را که زمانی تغذیه کننده اصلی تیم ملی ایران بود را احیا کند. در دهه های قبل اکثر بازیکنان مهم فوتبال ایران کسانی بودند که از بازی های خیابانی و زمین خاکی به باشگاهی و سپس به تیم ملی ایران رسیدند. اما در دو دهه اخیر فوتبال خیابانی ، محلی و زمین خاکی در تهران کاملا از بین رفت. در این جلسه گل محمدی به روشن، پروین و ذوالفقارنسب ضمن بیان دلایل این اتفاق  گفت که برنامه هایی برای احیای دوباره فوتبال ایران در دست دارد و می خواهد آن را اجرا کند به طوری که در سال های آینده بازهم شاهد ظهور استعدادهای مهم فوتبالی از پایتخت باشیم.

 

1506409


علی پروین در بخش دیگری از این جلسه نسبت به اتفاقاتی که برای تیم های پرسپولیس و استقلال می افتد با دید انتقادی واکنش نشان داده و تصمیمات وزیرورزش را در این اتفاقات دخیل دانست. حسن روشن هم انتصاب های وزیر برای این دوباشگاه را عامل اصلی مشکلات عدیده استقلال و پرسپولیس دانست.

دیدگاه‌ها