کد خبر : 1692222 | 07 تیر 1399 ساعت 20:43 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکمیل فصل استثنایی لواندوفسکی با آقای گلی(عکس)

رابرت لواندوفسکی برای پنجمین بار به عنوان آقای گلی رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کرد.

تکمیل فصل استثنایی لواندوفسکی با آقای گلی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تصور می‌کردند با وجود قطعی شدن قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت های بوندسلیگا، هانسی فلیک در دو هفته پایانی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند اما این اتفاق به طور کامل رخ نداد و سرمربی آلمانی با تمام قوا پا تیمش را روانه مسابقات کرد.

 

باواریایی‌ها امروز آخرین جدال خود در مسابقات بوندسلیگا را انجام دادند و در ادامه روند فوق العاده شان موفق شدند با چهار گل ولفسبورگ را از پیش روی بردارند تا پایان خوشی برای شاگردان هانسی فلیک رقم بخورد.

 

با وجود اینکه همه بازیکنان بایرن مونیخ در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای داشته اند اما بدون شک ستاره بی چون و چرای این تیم مهاجم لهستانی یعنی رابرت لواندوفسکی بوده است. این بازیکن 31 ساله امروز نیز برای بایرن موفق به گلزنی شد تا شمار گل های زده خود در بوندسلیگا را به عدد 34 برساند و برای پنجمین بار عنوان آقای گلی این بازی ها را از آن خود کند.

 

رابرت لواندوفسکی حالا مدعی اصلی جایزه کفش طلا به حساب می آید و باید دید که رقبای او در ادامه فصل و در سایر لیگ ها چه عملکردی از خود ارائه خواهند داد. لواندوفسکی همچنین می تواند در صورت موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان اروپا به کسب جایزه توپ طلا نیز امید داشته باشد.

 

 

1506411

 

1506412

 

 

15064131506410

دیدگاه‌ها