کد خبر : 1692226 | 07 تیر 1399 ساعت 21:24 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

سلتاویگو 2 - 2 بارسلونا؛ جهنمی به نام بالایدوس!

بارسلونا در دیداری دشوار 2-2 مقابل سلتاویگو متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

سلتاویگو 2 - 2 بارسلونا؛ جهنمی به نام بالایدوس!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در سال های اخیر بارها در بالایدوس مقابل سلتاویگو امتیاز از دست داده، امشب نیز در دقایق پایانی دروازه اش را مقابل این تیم باز شده دید و در نهایت با نتیجه 2-2 متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در کورس لالیگا از دست بدهد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه شش می توانست روی ارسال یک ضربه کرنر به گل اول دست یابد، اما ضربه سر جرارد پیکه به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 13 بارسا به گل اول رسید. روی ارسال هوشمندانه لیونل مسی در یک موقعیت ایستگاهی، لوییس سوارز موفق شد با یک ضربه سر تماشایی دروازه سلتاویگو را باز کند.

 

1506418

 

1506420

 

در دقیقه 24 مندز تا آستانه باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، اما ضربه او در موقعیتی تک به تک توسط تراشتگن مهار شد. لحظاتی بعد نیز ضربه آسپاس از زاویه ای دشوار باز هم با عکس العمل تراشتگن همراه شد.

 

در ادامه آنسو فاتی روی پاس مسی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی در محوطه داشت، اما حضور به موقع آرائوخو مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 40 لیونل مسی در موقعیتی تک به تک می توانست گلزنی کند، اما ضربه عجیب او راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با برتری 0-1 بارسلونا به پایان رسید.

 

اما سلتاویگو در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسید. روی پاس عرضی آسپاس درون محوطه، اسمولوف در مقابل دروازه تقریبا خالی بارسلونا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق گل تساوی را وارد دروازه بارسلونا کرد.

 

در دقیقه 56 و روی همکاری مسی و سوارز، کاپیتان بارسلونا می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 67 بارسلونا به گل دوم رسید. روی اشتباه دنیس سوارز و توپربایی لیونل مسی، لوییس سوارز صاحب موقعیت گلزنی شد و با یک چرخش زیبا و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه باز هم موفق به گلزنی شد.

 

1506421

 

در دقیقه 79 نولیتو تا آستانه باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، اما ضربه زمینی او را تراشتگن با یک عکس العمل خیره کننده مهار کرد.

 

اما در دقیقه 87 سلتا به گل تساوی دست یافت. این تیم صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و آسپاس که در سالهای اخیر بارها دروازه بارسا را باز کرده، با یک ضربه فوق العاده تراشتگن را تسلیم کرد و برای ششمین بار برابر او موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 94 سلتاویگو توسط تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت، اما ضربه نولیتو در مقابل دروازه خالی روی خط توسط تراشتگن مهار شد و در نهایت بارسلونا با نتیجه 2-2 متوقف شد.

دیدگاه‌ها