کد خبر : 1692231 | 07 تیر 1399 ساعت 21:34 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار به کسب امتیاز در تبریز هستیم؛

فکری: ۵ بازیکن را مقابل تراکتور نداریم

سرمربی نساجی مازندران امیدوار است با گرفتن امتیاز مقابل تراکتور به قائم‌شهر برگردند.

فکری: ۵ بازیکن را مقابل تراکتور نداریم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور که به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش شد، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که مجددا بازی‌ها شروع می‌شود و ورزشی مثل فوتبال دوباره به شرایط عادی برمی‌گردد. بخشی از مسابقات، خود بازیکنان و مجموعه فوتبال و قسمت دیگر طرفداران هستند که متاسفانه حضورشان را در بازی‌ها نخواهیم داشت.

 

او ادامه داد: ان‌شاالله هرچه زودتر این مشکل(کرونا) برطرف شود و دوباره حضور پُرشور تماشاگران را در بازی‌ها ببینیم تا موجب رونق فوتبالمان شود و بازی‌های بهتری ببینیم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه در این مدت تمرینات مجازی و گروهی داشتیم و از آمادگی خوبی برخوردار هستیم، ابراز کرد: با توجه به اینکه تراکتور یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، امیدوار هستم بازی خوبی برگزار شود و شاهد نمایش خوبی از سوی دو تیم باشیم.

 

فکری تصریح کرد: امیدوار هستم با انگیزه بالایی وارد بازی شویم و به امتیاز برسیم. بازیکن محروم نداریم ولی تعدادی از نفرات ما مصدوم هستند که نتوانستیم آنها را در اختیار داشته باشیم.

 

او در خصوص غایبان نساجی برابر تراکتور گفت: محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، احسان قهاری، حامد بحیرایی و حسین کیانی بازیکنانی هستند که مقابل تراکتور در اختیار نداریم و آسیب دیده هستند.

 

سرمربی نساجی عنوان کرد: امیدوار هستیم بازی خوبی برگزار شود و کسانی که مسابقه را از تلویزیون می‌بینند، از شکل بازی دو تیم رضایت داشته باشند؛ تراکتور و نساجی فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و ان‌شاالله این دیدار مورد رضایت بینندگان باشد.

دیدگاه‌ها