کد خبر : 1692284 | 08 تیر 1399 ساعت 10:13 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد و السیلیه در روزهای آماده سازی

تمرینات جدی مهاجم مورد نظر پرسپولیس در قطر

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران اینروزها در کنار دیگر همبازیانش در السیلیه تمریناتش را شروع کرده تا آماده شرکت در رقابت های لیگ ستارگان باشد.

تمرینات جدی مهاجم مورد نظر پرسپولیس در قطر

به گزارش" ورزش سه" کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران که گفته می شود مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار دارد اینروزها تمریناتش را با تیمش السیلیه در قطر انجام می دهد. او روز گذشته در کنار دیگر بازیکنان خارجی این تیم تمریناتش را زیر نظر سامی ترابلسی سرمربی تونسی تیمش پیگیری کرد.


در حال حاضر السیلیه روزی دو جلسه تمرین می کند تا بتواند در 5 بازی باقیمانده از رقابت های لیگ ستارگان با کسب امتیازات لازم از رتبه ششم که الان حضور دارد چند پله ای صعود کند و ترابلسی در این راه به ستاره های خارجی اش مثل کریم انصاری فرد، نذیر بلهاج الجزایری، محمد ابوزریق اردنی و کارا امبوجی چشم دوخته است. 


سامی ترابلسی تا قبل از شروع مسابقات لیگ ستارگان سه بازی تدارکاتی برای تیمش در نظر گرفته است هرچند یکی از دغدغه های اصلی احتمال جدایی برخی از ستاره هایش از جمله نذیربلهاج است که گفته می شود باشگاه برای تمدید قرارداد با او به بن بست رسیده است. 


کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی این تیم هم گفته می شود با پیشنهاد پرسپولیس برای فصل بعد مواجه شده و البته انگار خود او نیز بی تمایل برای بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن مجدد لباس پرسپولیس نیست هرچند کریم یک فصل دیگر با السیلیه قرارداد دارد باید ببینیم آیا این باشگاه در پایان فصل رضایت به جدایی این بازیکن خواهد داد.

دیدگاه‌ها