کد خبر : 1692285 | 08 تیر 1399 ساعت 10:14 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

یک تیر و دو نشان؛ برد و انتقام

نساجی در شروع دوباره بازی های لیگ برتر مهیای بازی با تراکتور دراستادیوم یادگار امام می شود.

یک تیر و دو نشان؛ برد و انتقام 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی همانند همه بازی های لیگ برتر اینروزها در استادیوم بدون تماشاگر برگزار می شود؛ با وجود اینکه باشگاه تراکتور درخواست داده بود در بازی های خانگی از حضور 10 هزار تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی بهره ببرد. 

 

در بازی رفت دو تیم اما نتیجه عجیبی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر رقم خورد. در حالی که میزبان می کوشید با ارایه بازی رو به جلو حریف را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت به سه امتیاز بازی دست یابد 4 گل خورد. ساسان انصاری دو بار دروازه نساجی را باز کرد و در ادامه میمبلا و سوگیتا هم به تیم مازنی گل زدند تا تلخ ترین شکست تیم نساجی در بازی های لیگ برتر رقم بخورد. در روزی که البته تراکتوری ها خوب فوتبال کردند مردان رضا مهاجری هم پر اشتباه ظاهر شدند و تاوان این عملکرد را با 4 گل دادند. رقم خوردن چنین نتایجی در فوتبال هر از گاهی دلیل زیبایی های فوتبال را ثابت می کند. اینکه غیر قابل پیش بینی است. 

 

شرایط در بازی امشب دو تیم متفاوت است. هر چند نساجی در ترکیب چند بازیکن اصلی خود از جمله احسان قهاری – محمد عباس زاده و ... را ندارد اما به تیم منسجم تری به نسبت بازی دور رفت تبدیل شده و به یک تیم باتجربه تر. نساجی در آخرین بازی خود که اتفاقا در تبریز برگزار شد ماشین سازی را با سه گل شکست داد و این اولین بازی تیم با محمود فکری بود؛ حالا نساجی با مربی جدیدش می خواهد این روند را ادامه داد و باید به این نکته اشاره کرد که بدون دغدغه بازی خواهد کرد. دست کم نسبت به حریف امشب. به این خاطر که نه داعیه صعود به لیگ قهرمانان دارد و نه خطر سقوط را احساس می کند. برد در بازی امشب به همان اندازه که برای تراکتور مهم است برای نساجی هم دارای اهمیت است. و شاید هم بیشتر برای اینکه نتیجه بازی دور رفت را جبران کند. یک تیر و دو نشان؛ پیروزی برای کسب سه امتیاز و جبران نتیجه رفت. 

 

با این پیش بینی و انگیزه های متفاوت دو تیم برای کسب سه امتیاز به نظر می رسد امشب در تبریز شاهد ارایه بازی زیبایی از سوی دو تیم تراکتور و نساجی باشیم.

دیدگاه‌ها