کد خبر : 1692287 | 08 تیر 1399 ساعت 10:26 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

نیاز مبرم تی تی ها به برد نساجی؛

بازی سرنوشت ساز تراکتور قبل از تونل وحشت!

تراکتور بعد از دیدار مقابل نساجی چهار مسابقه با تیم های بالانشین لیگ برتر خواهد داشت.

بازی سرنوشت ساز تراکتور قبل از تونل وحشت!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تبریزی امشب در اولین بازی خود بعد از کرونا به مصاف نساجی خواهند رفت و در این مسابقه نیازمند پیروزی هستند تا جایگاه خود در رتبه سوم جدول را حفظ کنند و در صورت لغزش سپاهان به رده دوم هم برسند. آن ها البته به قهرمانی هم امیدوارند اما باتوجه به اختلاف امتیاز و همچنین بازی های بسیار سخت پیش رو، شاید با کسب سهمیه نیز پایان موفقیت آمیزی را در لیگ برتر داشته باشند.

 

تراکتور اکنون 37 امتیازی است و اگر جدول لیگ برتر مثل پارسال باشد، برای کسب سهمیه آسیایی این تیم دستکم 19 امتیاز دیگر نیاز دارد؛ یعنی شش برد و یک تساوی از 9 دیدار پایانی لیگ برتر. به همین خاطر پیروزی مقابل نساجی، شاهین، ماشین سازی و پیکان (12 امتیاز) اهمیت زیادی دارد و همچنین از پنج بازی با مدعیان نیز باید نتایج درخشانی کسب شود.

 

سرخپوشان تبریزی بعد از نساجی چهار مسابقه بسیار سخت دارند که شاید تا حدی تکلیف آن ها را روشن کند. ابتدا دیدار با صنعت نفت در تبریز، بعد تقابل با استقلال در تهران، سپس رویارویی با سپاهان در یادگار امام و همچنین سفر به مشهد برای مسابقه با شهرخودرو. شاید نتیجه ایده آل برای تراکتور پیروزی در خانه و تساوی در خارج از خانه باشد اما بدیهی است که در صورت ناکامی در برد مقابل نساجی، انگیزه ای هم برای نتیجه گیری برابر مدعیان باقی نخواهد ماند.

 

فصل گذشته تراکتور تا هفته های پایانی مدعی جدی قهرمانی بود اما یک شکست نابهنگام مقابل سپیدرود و تبعات آن سبب شد تا شیرازه تیم ژرژ لیکنز از هم پاشیده و تی تی ها به سهمیه هم دست پیدا نکنند اما این فصل ساکت الهامی که پس از مصطفی دنیزلی تراکتور را متحول کرد و به نتایج درخشانی رساند، امیدوار است که بعد از چند سال دوری از آسیا، تراکتور را به ACL 2021 برساند.

دیدگاه‌ها