کد خبر : 1692306 | 08 تیر 1399 ساعت 11:54 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

پزشک: بیات ایرانی بود و به سپاهان تخفیف داد؛

وجه تمایز قرارداد نورافکن با محبی و نیازمند !

سخنگوی باشگاه سپاهان توضیحاتی در رابطه با چگونگی انتقال نورافکن و عقد قرارداد با این بازیکن 23 ساله سابق استقلال ارائه داده است.

وجه تمایز قرارداد نورافکن با محبی و نیازمند !

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران طی روزهای اخیر عقد قرارداد سه ساله باشگاه سپاهان با امید نورافکن بوده که خیلی زود در ترکیب امیرقلعه نویی جایگاهش را در کنار مهدی کیانی تثبیت کرد و یکی از بهترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر بوده است.


به همین بهانه با پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان هم صحبت شدیم و از او در رابطه با چگونگی عقد قرارداد دائمی و خرید او از باشگاه شالروآ پرسیدیم. پزشک در پاسخ به این سوال حرف هایش را اینطور آغاز کرد:«  خب نورافکن از پارسال به صورت قرضی در اختیار سپاهان بود و امسال هم مذاکرات اولیه با باشگاه بلژیکی در جهتی بود که او به صورت قرضی در تیم بماند.»  


او سپس با اشاره به نفراتی که مذاکرات را پیش برده اند، اضافه کرد:« در روند مذاکرت از باشگاه شالروآ آقای بیات حضور داشتند و آقای نیکفر مذاکرات را پیش می‌برد. آقای نیکفر در همان روزهای ابتدایی مذاکرات هم سفری به بلژیک داشت.» 


سخنگوی باشگاه سپاهان ادامه داد:« در این بین رضایت خود آقای نورافکن هم وجود داشت و او راضی بود که ادامه بدهد و در تماس‌ها توافقاتی شد که انتقال به صورت دائم و سه ساله انجام شود.» 

 

1480746

 

از پزشک در رابطه با میزان دشواری مذاکرات پرسیدیم که او اینطور واکنش نشان داد و گفت:« خوشبختانه با مذاکراتی که صورت پذیرفت، تعامل میان دو طرف برقرار شد و در واقع حس اعتماد بین دو باشگاه وجود داشت.»

 

سخنگوی باشگاه سپاهان در رابطه با مبلغ این انتقال اینطور توضیح داد:« برای نهایی شدن این انتقال آنها هم همراهی کردند و کمک کردند به باشگاه سپاهان که این انتقال انجام شود. در مورد مبلغ صحبت نمی‌کنم ولی مبلغی که با ما صحبت کردند خیلی کمتر از انتقال او به تیم‌های اروپایی بود.» 

 

پزشک در ادامه با تمجید از بیات مالک ایرانی شالروآ افزود:« آقای بیات همکاری خوبی با ما داشتند. ایشان هم ایرانی است و بالاخره نیم نگاهی به این موضوع وجود داشت و تخفیف خوبی به ما دادند. به هر حال نورافکن بازیکن تیم ملی ایران است. عقد قرارداد دائمی با او راحت نبود ولی در مجموع قرارداد خوبی بسته شد.» 

 

سخنگوی سپاهان در پایان صحبت‌هایش به نکته مهمی اشاره کرد که قرارداد نورافکن را از قرارداد پیام نیازمند و محمد محبی متمایز می کند و توضیح داد:« شنیدم برخی‌ها می‌گویند اگر نورافکن پیشنهاد خارجی در زمان حضورش در سپاهان داشته باشد، می تواند جدا شود ولی اصلا چنین چیزی در قرارداد او وجود ندارد و این موضوع را تکذیب می‌کنم.»

دیدگاه‌ها