کد خبر : 1692335 | 08 تیر 1399 ساعت 12:59 | 75.7K بازدید | 9 دیدگاه

بحران عجیبی که فرهاد مقابل سایپا تجربه می کند

یک لشگر غایب روی دست مجیدی

اصلی ترین دغدغه هواداران و کادرفنی استقلال برای دیدار با سایپا غیبت 7 بازیکن و البته سرمربی این تیم است.

یک لشگر غایب روی دست مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال قبل از تعطیلات طولانی مدت فوتبال به خاطر شیوع کرونا با یک مشکل بزرگ مواجه بود که به مصدومیت پرتعداد نفراتش برمی گشت. بازیکنان زیادی در استقلال حضور داشتند که به علت آسیب دیدگی نمی توانستند به میدان بروند و همین موضوع دست کادرفنی را کاملا بسته بود. تعطیلی مسابقات باعث شد تا مصدومان استقلال یکی یکی برگردند و این خبر خوبی برای هواداران محسوب می شد.


حالا اما با شروع دوباره مسابقات بحران مصدومیت گریبان آبی ها را گرفته است. قبل از آنکه بازی های لیگ برتر شروع شود، پارگی رباط صلیبی رضا آذری و مرتضی تبریزی شوک بدی به آبی ها وارد کرد. درباره این 2 بازیکن برای همه مشخص است که آنها تا پایان فصل قادر به همراهی تیم شان نیستند.


از طرف دیگر فرشید اسماعیلی نیز قبل از دیدار با فولاد دچار مصدومیت شد و اگرچه به مرز بهبودی رسید اما از نظر بدنی شرایط ایده آلی ندارد و فعلا نمی تواند تیمش را همراهی کند.


دیگر بازیکنی که از مصدومیت رنج می برد، ارسلان مطهری است. مهاجم گلزن استقلال در بازی با فولاد دچار کشیدگی همسترینگ شد و بعد از گرفتن MRI مشخص شد که باید حداقل 4 هفته استراحت و فیزیوتراپی کند تابه شرایط بازی کردن برسد.


در کنار این نفرات اما استقلالی ها با بحران های دیگری نیز مواجه اند؛ شیخ دیاباته مهاجم مالیایی این تیم برای به دنیا آمدن فرزندش مرخصی گرفته و راهی فرانسه شده و قطعا به دیدار فردای این تیم نمی رسد و شاید مسابقه بعدی را نیز از دست بدهد. همچنین عارف غلامی و علی کریمی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل فولاد از بازی پیش روی استقلال محرومند.


از سوی دیگر داریوش شجاعیان  و محسن کریمی نیز که به تازگی از مصدومیت پارگی رباط رهایی یافته اند و در تمرینات استقلال حضور دارند از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد و هنوز نمی توانند برای آبی ها بازی کند.


با احتساب همه این شرایط، استقلال برای بازی با سایپا در روز دوشنبه  7 + 2 بازیکن غایب خواهد داشت. بازیکنانی که پر کردن جای خالی شان در ترکیب کار فرهاد مجیدی را بسیار سخت خواهد کرد. سرمربی استقلال حالا در بعضی پست ها کارش دشوارتر هم خواهد بود؛ به خصوص در خط حمله که عملا فقط مهدی قائدی را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد یا پست هافبک وسط که برای پر کردن جای خالی علی کریمی و فرشید اسماعیلی باید اقدام کند.


به هر حال استقلالی ها با یک لشگر غایب مقابل سایپا قرار می گیرند. به همه اینها باید غیبت فرهاد مجیدی روی نیمکت هم اضافه کنیم. سرمربی آبی ها که مقابل فولاد اخراج شد باید از روی سکوها دیدار فردای تیمش را دنبال کند که همین موضوع هم بر دشواری های او خواهد افزود.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و سایپا ساعت 21 دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها