کد خبر : 1692345 | 08 تیر 1399 ساعت 13:33 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

میرحسینی: شهداب بین مدعیان لیگ والیبال قرار دارد

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: در حالی برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده می‌شویم که از نظر توانایی، در بین شش تیم مدعی این رقابت‌ها قرار داریم.

میرحسینی: شهداب بین مدعیان لیگ والیبال قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون والیبال اظهار داشت: برای تیم والیبال شهداب یزد، برنامه‌ای 10 ساله تدوین شده است که امسال در سومین سال این برنامه هستیم.

 

وی با بیان این که در نخستین سال تیم‌داری، هدف کسب سهمیه لیگ برتر در مسابقات دسته یک بود که به آن رسیدیم، گفت: در دومین سال، به حفظ سهمیه لیگ برتر تمرکز داشتیم به گونه‌ای که در میانه جدول مسابقات باشیم و برای سقوط به لیگ یک نگرانی نداشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد ادامه داد: در لیگ برتر والیبال سال گذشته عملکرد مناسبی داشتیم اما کرونا اجازه نداد و مسابقات ناتمام ماند و با کسب رتبه دهم جدول به کار خود پایان دادیم.

 

وی درباره اهداف تعیین شده برای تیم شهداب یزد در لیگ برتر امسال، گفت: تیم خوبی برای مسابقات آماده کرده‌ایم و جزو پنج یا شش تیم مدعی ایران قرار داریم؛ خوب هزینه کردیم و امیدواریم به نتیجه خوبی برسیم.

 

میرحسینی تاکید کرد: از سال آینده و در چهارمین سال فعالیت در والیبال، نگاه تیم شهداب یزد به سکوی لیگ برتر والیبال است تا در سال پنجم با کسب مقام قهرمانی، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا باشیم.

 

وی درباره زمان شروع تمرینات تیم شهداب یزد، گفت: تمرینات از 15 تیرماه شروع می‌شود. هیئت پزشکی ورزشی یزد، یک سری پروتکل‌های بهداشتی برای تیم‌ها درنظر گرفتند که آماده کردیم و منتظر اجازه فعالیت از سوی آن‌ها هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، در پاسخ به این پرسش که چه تعداد تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال مناسب است، گفت: به نظر من والیبال ایران 10 تا 12 تیم مناسب برای لیگ برتر دارد.

 

وی پلی‌آف را مناسبترین روش برای برگزاری لیگ برتر والیبال در سال 99 دانست و گفت: با توجه به این که مقابله با شیوع و گسترش ویروس کووید 19، اولویت نخست سلامت جامعه است، به نظرم اگر هر دو هفته، سه مسابقه برای تیم‌ها برنامه‌ریزی شود، از نظر بهداشتی و ریکاوری برای تیم‌ها مناسب است.

 

میرحسینی ابراز امیدواری کرد که بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران و علاقه‌مندان برگزار شود، زیرا هیجان و شادابی این رشته ورزشی در حضور تماشاگران مسجل می‌شود.

 

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

 

تیم والیبال شهداب یزد در سال 1398، نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد؛ این تیم در دور مقدماتی با 4 برد و 16 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار داشت که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، مسابقات لغو شد.

 

 

دیدگاه‌ها