کد خبر : 1692370 | 08 تیر 1399 ساعت 15:28 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

مخالفان سرسخت لیگ نوزدهم، شروع‌کننده مسابقات!

دو تیم تراکتور و نساجی مازندران امروز از ساعت 20:15 دقیقه اولین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر را در دوره نوزدهم برگزار خواهند کرد.

مخالفان سرسخت لیگ نوزدهم، شروع‌کننده مسابقات!

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه نساجی مازندران و تراکتور به همراه شهرخودرو و ماشین سازی چهار باشگاهی بودند که با جمع آوری طوماری و امضای آن خواهان تعطیلی لیگ شده بودند و بر این موضع خود اصرار زیادی هم داشتند.


با تمام حواشی که فوتبال ایران طی ماه های اخیر با آن مواجه بوده، در نهایت رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری بازی معوقه استقلال و فولادخوزستان که باید در چارچوب هفته هفدهم برگزار می‌شد، امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند و تیم ها به صورت فشرده 9 بازی باقی مانده را برگزار خواهند کرد.


جالب اینکه اولین دیدار طبق برنامه اعلام شده با مصاف تراکتور و نساجی مازندران در تبریز آغاز می شود تا حرف و حدیث های تعطیلی لیگ با مسابقه دو تیمی آغاز شود که سرسختانه به دنبال پایان رقابت ها بودند.


گفتنی است هفته بیست و دوم امشب از ساعت 20:15 با مصاف تراکتور و نساجی در یادگار امام دنبال خواهد شد و در ادامه شهرخودرو دیگر تیم معترض به شروع لیگ از ساعت 20:45 دقیقه میزبان ذوب آهن می شود. سه مسابقه دیگر نیز از ساعت 21 و به صورت همزمان در شهرقدس تهران، بوشهر و آبادان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها