کد خبر : 1692381 | 09 تیر 1399 ساعت 00:00 | 94.8K بازدید | 1 دیدگاه

با حواشی هفته بیست و دوم از شمال غربی تا جنوب

نبض لیگ برتر در ورزش سه می‌تپد! (زنده)

هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران در حالی برگزار می‌شود که همه چیز تحت تاثیر پروتکل های بهداشتی و استادیوم های خالی خواهد بود.

نبض لیگ برتر در ورزش سه می‌تپد! (زنده)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در ایران بعد از کرونا با دیدار استقلال - فولاد آغاز شد اما امروز زمان استارت رسمی مسابقات برای دیگر تیم هاست؛ در پنج شهر بازی ها از ساعت 20:15 آغاز می‌شوند و سوت پایان آخرین دیدار نیز به حوالی ساعت 23 خواهد رسید تا یک شب فوتبالی در انتظار طرفداران باشد.

 

شروع فوتبال بعد از چیزی حدود چهار ماه، مورد توجه کاربران قرار دارد و آن ها در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. در تهران، تبریز، بوشهر، آبادان و مشهد نیز رویدادها در حال رقم خوردن هستند و اینجا قرار است جزئیات بیشتری از شب جذاب فوتبالی را مرور کنیم:

 

 

00:00 - اختصاصی/ مصدومیت وحید امیری از ناحیه همسترینگ است که احتمالا باعث دوری 4 تا 5 هفته ای او از میادین خواهد شد.

 

 


 

23:48 - تهران: تنها سه روز بیشتر از سالگرد دوئل ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 نمی‌گذرد؛ دوباره علی بیرو فرصت داشت تا پنالتی دقیقه پاپانی را مهار کند و شب آرام‌اش در شهدای قدس را با کلین شیت، به اتمام برساند اما پنالتی نامطمئن شهریار مغانلو وارد دروازه بیرانوند شد.

 

 

 


 


23:30 -تبریز: بازیکنان نساجی پس از پیروزی در ورزشگاه یادگار امام این چنین عکس یادگاری گرفتند.

 

 

1506902

 


 

23:20-تهران:  سیدجلال حسینی آخرین تعویضی پرسپولیس در بازی مقابل پیکان بود و احمدنوراللهی که خود بازوبند را از امیدعالیشاه گرفته بود آن را به بازوی سید بست.

 

 

1506880

 


 

23:12- آبادان: جدال نفتی های لیگ برتر که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند به سود شاگردان بهنام سراج به پایان رسید. نفت آبادان در یک مسابقه پربرخورد و پرحاشیه که مهم ترینش قطع برق ورزشگاه تختی بود با دو گل پارس جنوبی را از پیش رو برداشت و جمع امتیازاتش را به عدد 36 رساند. برای نفت آبادان رضا جبیره و محمود مطلق زاده گلزنی کردند.

 

 

1506876

 

 


 

23:00- تهران: تصویر احمدراضی کاپیتان سابق تیم ملی عراق روی زیرپوش بشار رسن .او یاد این ستاره درگذشته را گرامی داشت.

 

 

1506875

 


 

22:58 - تهران: علی بیرو و مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در شب دبل مهدی عبدی، شادی پس از گل جالبی را داشتند؛ شادی که یادآور صحنه های دربی 82 و شادی پس از برتری چهار گله سرخ‌ها با مشارکت مسلمان و احمدزاده است! بازیکنانی که در حال حاضر، اثری از آن‌ها در پرسپولیس نیست.

 

 


 

22:50- بوشهر: امین مشایخ بازیکن تکنیکی شاهین بوشهر در وقت های اضافی موفق شد گل تساوی را مقابل تیم 10 نفره مسجد سلیمان ثبت کند تا در روزی که رقیبان اصلی این تیم یعنی پارس جنوبی جم و پیکان بازی بازی هایشان را واگذار کرده اند، به یک امتیاز ارزشمند برسد.

 


 

22:50- بوشهر: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شرایطی که به طور کامل در لاک دفاعی بود، روی یک ضدحمله و با کار ترکیبی خوب جبوری و میرجوان به گل دوم رسید تا حالا علیرغم اینکه از دقیقه 25 10 نفره است، فاصله ای تا کسب سه امتیاز بازی نداشته باشد.

 


 

22:45 - تهران: خیریت تعویض امیری برای پرسپولیس؛ در اواسط نیمه نخست سرخ‌پوشان نگران ادامه بازی با مصدومیت وحید امیری شدند اما جانشین او نمایش فوق العاده‌ای را داشت و تیر خلاص را به پیکره پیکانی‌ها وارد کرد. روی توپ دزدی خودش، پرسپولیس صاحب کرنر شد و روی ضربه کرنر، پرواز بلند و ضربه سر عالی دبل عبدی را امشب تکمیل کرد و گل سوم پرسپولیس را مصاف با پیکان به ثمر رساند.

 

 

1506877

 


 

22:43- تهران: عبدالله ویسی در کنار زمین روی دو سوت داور به شدت به او اعتراض کرد و با یک کارت زرد جریمه شد. نکته جالب دخالت افشین پیروانی در این صحنه بود.

 

 

 

 


 

22:38 - تهران: مهدی عبدی یکبار توپ ربایی کرد و نعمتی قدر پاس طلایی‌اش را ندانست اما دوباره خودش روی سانتر زیبای نادری، یک استپ سینه‌ای تماشایی کرد و شیخ ویسی را هم دریبل داد تا گل دوم تیمش را بزند و حکم قعرنشینی پیکان را امضا کند.

 


 

22:37 - تبریز: محمود فکری شروعی رویایی در نساجی داشت و دو پیروزی درخشان در تبریز به دست آورد؛ مدافع سابق استقلال، حالا به خوبی خطر حضور در جمع فانوس به دستان را از نساجی دور کرده و حالا هواداران وفادار قائمشهری امید زیادی به تکرار روزهای خوب برای نساجی با فکری دارند.

 

1506843

 


 

22:33 - تهران: افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس بعد از تحرک زیاد کنار زمین و جروبحث  با ناظر بازی  درنهایت از محمد حسین زاهدی‌فر کارت زرد گرفت.

 

 

1506837

 


 

22:32 - بوشهر: شادی پس از گل سجاد جعفری به شاهین بوشهر، به سبک کرونایی بود؛ البته شادی مسجدسلیمانی‌ها دوام زیادی نداشت و فعلا دوئل نفت و شاهین یک بر یک مساوی دنبال می‌شود.

 

1506838

        (عکس از مهدی صالحی)

 


 

22:31 - آبادان: رضا جبیره خیلی زود توانست از شوک قطعی برق به نفع تیمش استفاده کند و روی یک ضربه ایستگاهی، دروازه پارس جنوبی را باز کرد تا نفتی‌ها نیمه نخست را پیروز به رختکن بروند. به مناسبت میلاد امام رضا، روی زیر پیراهنی او "یا امام رضا" به شکلی تقریبا ناخوانایی نوشته بود و او اینگونه شادی پس از گلش را مقابل دوربین‌ها به اجرا در آورد!

 

1506844

 

 


 

22:31 - تبریز: محمد عرفان معصومی با دریافت دو کارت زرد، از زمین اخراج شد تا دوئل برابر فولاد خوزستان در هفته بعدی را از دست بدهد.

 

 

1506836

 

 

22:30 - تبریز: گل زود هنگام زامهران، خاتمه کار بازی نساجی و تراکتور بود و تلاش بی‌وقفه شاگردان ساکت الهامی نتیجه‌ای نداشت تا سه امتیاز حساس خانگی این‌طور برای تراکتوری‌ها از دست برود؛ تبریزی‌ها در غیاب مصدومان و محرومان‌شان، نمایش خیلی خوبی داشتند اما از زدن گل ناتوان بودند تا بازنده بزرگ هفته قلمداد شوند.

 


22:28 - مشهد: هنگام تعویض همزمان خراسانی و مهربان، تعلل داور چهارم باعث شد مهربان نتواند وارد زمین شود. موضوعی که اعتراض شدید سرآسیایی را در پی داشت. 
درکمال تعجب شهرخودرویی ها در کنار زمین از بطری های آب مشترک و نیم خور استفاده می کنند!

 


 

22:26 - مشهد: در وقت های تلف شده نیمه دوم، بازهم مهدی رحمتی ناجی تیمش شد؛ روی یک ارسال کرنر، ضربه سر مهاجم ذوب آهن را مهدی رحمتی عالی جمع کرد تا خیال مشهدی‌ها از کسب سه امتیاز خانگی در شروع دوباره لیگ نوزدهم، آسوده شود.

 


 

22:25 - بوشهر: در دقیقه 56 دیدار شاهین بوشهر و نفت مسجد سلیمان ابوالفضل رزاق پور با یک ضربه زیبا توپ را به زاویه مخالف زد  تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال شود و نفت مسجد سلیمان با 10 نفر کار سختی در دقایق باقی مانده پیش رو داشته باشد.

 


 

22:14 - تهران: لحظه‌ای که توپ از دستان شیخ‌ویسی سر می‌خورد تا گل هشتم علیپور در لیگ نوزدهم به ثمر برسد. دروازه‌بان تیم پیکان باید انتقادات زیادی را بابت دریافت این گل تحمل کند.

 

 

1506826

 


 

22:07 - تهران: علی علیپور با 52 گل زده در تاریخ مسابقات لیگ برتر به رکورد فرشاد پیوس که 23 سال قبل آن را ثبت کرده بود رسید.

 

 


 

22:06 - بوشهر: تیم فوتبال شاهین با گلزنی سجاد حیدری از میهمان خود در دقیقه 17 عقب افتاد و با شکست به رختکن رفت ولی اخراج حبیب فرعباسی که روی یک خروج و برخورد توپ به دستانش خارج از محوطه جریمه از زمین مسابقه اخراج شد، شرایط را برای کسب نتیجه مورد نظرِ تیم میزبان هموار کرده است.

 


 

22:06 - مشهد: آفساید و خطا مانع از گل سوم مشهدی‌ها؛ روی سانتر زیبای خلعتبری بازیکنان دیگر شهر خودرو نتوانستند روی توپ تاثیر بگذارند و توپ مستقیم به داخل دروازه رفت اما محمد قاضی در مسیر توپ قرار داشت و هم آفساید انجام داد و هم روی مهدی خلیل خطا کرد تا گل سوم شهر خودرو مردود اعلام شود.

 



22:02 - تهران: اسکوچیچ گویا می‌خواهد همه آن‌چه ویلموتس و کی‌روش بازی‌های باشگاهی را دنبال نکردند، دنبال کند؛ او خیلی زود بعد از تعطیلات هم خودش را به ایران رساند تا هفته‌ای را از دست ندهد و در آغاز دوباره مسابقات لیگ نوزدهم، تماشاگر دوئل پیکان و پرسپولیس شد. شرایط نامناسب ورزشگاه شهدای شهر قدس هم در تصویر چشم نواز است.

 

 


 

21:58 - مشهد: روی توپ دزدی زیبای خلعتبری از مدافعان، مهاجم ریزنقش مشهدی‌ها توپ را سانتر کرد و سعید صادقی با بغل پا توپ را روانه دروازه مهدی خلیل کرد و اشتباه مهلک خلیل توپ را به درون دروازه فرستاد تا شگفتی سازی وینگر سرعتی مشهدی‌ها را تکمیل کرد؛ البته صادقی یک کارت زرد را هم به جان خرید چرا که بعد از گلزنی پیراهن‌اش را از تن در آورد.

 


 

21:56 - آبادان: آتش سوزی به جان بازی نفت آبادان و پارس جنوبی جم افتاده و باعث شده تا با قطع برق، بازی این دو تیم هم بدون گل مساوی فعلا از جریان بیفتد؛ این حاشیه آن‌هم بعد از تعطیلاتی طولانی مدت در ورزشگاه تختی آبادان در نوع خودش جالب است.

 


 

21:53 - تبریز: علیرضا حقیقی با چند واکنش از عوامل اصلی برتری تیمش مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بوده است.

 

 

1506801

 


 

21:53 - تبریز: تراکتور با وجود گل خوردن زود هنگام بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته اما همچنان برتری با شاگردان محمود فکری است که با گل زامهران از حریف پیش افتاده‌اند.

 

 

1506798

 



21:45 - مشهد: فوق واکنش مهدی رحمتی بار دیگر ناجی شهر خودرو شد؛ چیزی از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که آشفتگی خط دفاعی شهر خودرو باعث شد تا ذوبی‌ها فرصت عالی گلزنی را به دست آورند اما سنگربان کهنه‌کار آنها با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد تا حساب کار همچنان تساوی باقی بماند.

 

1506822

 


 

21:43 - آبادان: فرار میلی‌متری علیپور از آفساید؛ با نگاهی دوباره به صحنه گل‌زنی علی علیپور برای پرسپولیس در دوئل با پیکان، می‌توان به خوبی فهمید که با فراری میلی‌متری از آفساید، مهاجم سرخ‌ها توانست روی سانتر دیدنی سیامک نعمتی دروازه وحید شیخ ویسی را باز کند.

 

1506785

 


 

21:42 - آبادان: تعطیلات طولانی مدت هم نتوانست به داد ورزشگاه تختی آبادان برسد و همچنان مشکلات فنی در این ورزشگاه بی‌داد می‌کند؛ دقیقه 30 دوئل صنعت نفت و پارس جنوبی جم برق ورزشگاه رفت تا بازی از جریان بیفتد.

 


 

21:40 - تهران: وحید امیری در برخورد با بازیکن پیکان آسیب دید و مجبور شد که از زمین بیرون برود. جایگزین او مهدی عبدی است که در بازی رفت مقابل پیکان اخراج شد.

 

1506786

 



21:39 - تهران:اولین آسیب دیده پرسپولیس در پساتعطیلات لیگ، وحید امیری بود؛ بازیکنی که دقیقه 35 دچار آسیب دیدگی شد و گل محمدی، مهدی عبدی جوان را جانشین او کرد.

‏جالب آن‌که امیری با لباس منقش به تصویر محمد انصاری ابتدای بازی به میدان آمده بود و حالا شرایط خودش هم برای ادامه لیگ، مشخص نیست!

 


 

21:20 - تهران: علی علیپور با گلی که مقابل پیکان به ثمر رساند با گذر از محمدرضا طهماسبی ، بهترین گلزن دیدارهای پرسپولیس و پیکان با 6 گل زده شد.

 

 

1506773

 


 

21:20 - تهران:علی علیپور روی سانتر سیامک نعمتی و با استفاده از اشتباه وحید شیخ ویسی اولین گل خود برای پرسپولیس را به ثمر رساند و در جدول گلزنان یک پله بالا آمد. او حالا هشت گله است و دو گل تا صدر جدول گلزنان لیگ فاصله دارد.

 


 

21:19 - تهران: نمایی جالب از نیمکت‌نشینان پرسپولیس که روی سکوهای شهدای شهر قدس، یک در میان نشسته اند و فاصله اجتماعی را رعایت کرده‌اند؛ البته چهره چند شخص ناشناس به چشم می‌آید که بدون فاصله اجتماعی، کنار یکدیگر ناظر بازی پرسپولیس و پیکان هستند.

 

 

 


 

21:17 - تهران: روحیه بالای سرمربی پیکانی‌ها در چهره بشاش و خنده‌رو او پیش از مسابقه پیداست؛ اما که می‌داند که دلش مثل سیر و سرکه می‌جوشد چرا که اگر دست خالی از دوئل با پرسپولیس تیمش بیرون بیاید، یک گام دیگر پیکان به سقوط نزدیک‌تر شده است.

 

1506759

 

1506760

 


 

21:16 - تهران: وینگر لرستانی پرسپولیس در اقدامی جالب به یاد هم‌بازی‌اش که حالا به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه لیگ نوزدهم را از دست داده با لباسی منقش به تصویر او در ابتدای مسابقه وارد میدان شد.

 

 

1506758

 


 

21:15 - تهران: اقدام ارزنده باشگاه پرسپولیس؛ سه مهره کلیدی خط آتش سرخ‌ها پیش از شروع مسابقه به نمایندگی از این باشگاه، با به دست گرفتن بنری با خانواده‌های متوفیان کرونا ابراز همدردی کردند.

 

 

1506757

 


 

21:14 - مشهد: عدد 11، عدد طلسم هفته بیست و دوم است؛ بعد از آن‌که رشید مظاهری نتوانست یازدهمین کلین‌شیت‌اش را در تبریز انجام دهد، مهدی رحمتی هم در مشهد روی اشتباه خط دفاعی تیمش غافلگیر شد و مارکوویچ مانع یازدهمین کلین شیت او شد تا نتیجه دوئل شهر خودرو و ذوب آهن مساوی شود.

 


 

21:13 - تهران: یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی؛ ورزشگاه شهر قدس در بازی های قبلی پرسپولیس کاملا پر می‌شد اما حالا خبری از تماشاگر نیست.

 

 

1506772

 


 

21:12 - مشهد: تصویری از جشن بازیکنان شهرخودرو بعد از گل صادقی؛ در ادامه ذوب آهن صاحب پنالتی شد که اسماعیلی فر آن را از دست داد و حالا تیم مشهدی در آستانه پیروزی نیمه اول قرار دارد.

 

 



21:11 - تبریز: احسان حاج صفی امروز کار دشواری در غیاب دو کاپیتان دیگر تراکتور یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دارد؛ آن‌هم وقتی تیمشان خیلی زود در همان شروع بازی سوپرایز شد و حسین زامهران دروازه تراکتور را باز کرد. البته کاپیتان حاج صفی دو کاشته استثنایی در نیمه نخست بازی روانه دروازه حقیقی کرد اما هیچکدامشان تور دروازه نساجی را به لرزه در نیاورد تا تراکتور همچنان در خانه بازنده بازی باشد.

 

 

1506750

 


 

21:10 - مشهد: دانیال اسماعیلی‌فر شروع نافرجامی در آغاز دوباره لیگ نوزدهم داشت؛ هر چند که مهدی رحمتی هم به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد اما از روی نقطه پنالتی، اسماعیلی فر نتوانست دوباره حساب کار را به تساوی بکشاند و توپ را به دیرک دروازه کوبید تا همچنان شهر خودرو پیروز میدان باشد.

 


 

21:07 - تهران: بازار اعتراضات علیه داوری به شدت رونق گرفته؛ یکی پنالتی مشکوک دیگر هم در دیدارهای هفته بیست و دوم از چشم داوران دور ماند. بعد از پنالتی که به نفع تراکتور در دوئل با نساجی گرفته نشد، محمد حسین زاهدی فر سرنگون شدن وحید امیری در محوطه جریمه پیکان را خطای پنالتی ندانست تا اعتراض پرسپولیسی‌ها فوران کند.

 


 

21:04 - تهران: گرامیداشت شهدای سلامت پیش از آغاز بازی با حضور امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس، محمدحسین زاهدی‌فر داور  و علی حمودی کاپیتان پیکان.

 

1506748

 


 

21:01 - تبریز: نیمکت ذخیره‌های نساجی در ورزشگاه یادگار امام. البته بازیکنان روی صندلی‌های مشخص شده قرار نگرفته اند.

 

 

1506736

 


21:00 - تبریز: میمبلا غایب بزرگ ترکیب تراکتور در نیمه اول. ساکت الهامی از او در نیمه دوم استفاده خواهد کرد. 

 

1506733

 


 

20:59 - تبریز: جای خالی هواداران تراکتور روی سکوهای سهند استادیوم با این قلب پر شده؛ یک قلب به نشانه میلیون ها طرفدار تبریزی که امیدوارند تیمشان برنده بازی شود.

 

1506734

 

1506735

 


 

20:45- ترکیب دو تیم صنعت نفت و پارس جنوبی جم. جدال هومن افاضلی و بهنام سراج.

 

 

1506727

 


 

20:41 - مشهد: تا دیشب شهر خودرویی‌ها امیدی به بازگشت سعید صادقی نداشتند و اوج امیدشان، حضور صادقی در لیست 18 نفره بود اما او با معجزه تیم پزشکی توانست در ترکیب 11 نفره شهر خودرو قرار بگیرد و روی یک حرکت زیبا و چکشی گل برتری تیمش را هم به ثمر برساند تا فعلا شگفتی ساز هفته بیست و دوم لقب گیرد.

 

 


 

20:40 - مشهد: فرشاد محمدی مهر که نیم فصل اول در شهرخودرو بود با همه نیمکت نشینان شهرخودرو در کنار زمین روبوسی کرد و آن ها را در آغوش گرفت تا کاملا بر ضد پروتکل ها عمل کرده باشد.

 


 

20:39 - تهران: بوژیدار رادوشوویچ که در در ورزشگاه شهر قدس و مقابل سایپا کلین شیت مهمی را ثبت کرده بود، امروز از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد.

 

1506722

 



20:38 - مشهد: کنار زمین بسیار شلوغ است (عوامل انتظامی، مسیولان تربیت بدنی آستان قدس و حراست اداره کل ورزش و جوانان) و با اینکه سختگیری زیادی برای ورود به ورزشگاه وجود دارد، بازهم تقریبا سی نفری افراد متفرقه روی سکوها حضور دارند.

 


 

20:34 - تهران: کریم باقری در حالی روی نیمکت پرسپولیس حضور دارد که همزمان مربی تیم ملی نیز هست. او سابقه گلزنی به پیکان را دارد و البته در یک مسابقه خاطره انگیز، پنالتی عجیبی را در سال ۸۶ از دست داد.

 

 

1506715

 


 

20:33تبریز: یک اشتباه داوری در بازی تراکتور نساجی.توپ به دست مدافع نساجی خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 


 

20:32 - تبریز: باشگاه تراکتور با استفاده از سیستم صوتی، صدای هواداران را در ورزشگاه شبیه سازی کرده است.

 


20:32- بوشهر: ترکیب دو تیم شاهین بوشهر و پارس جم.

 

1506713

 


 

20:28 - تهرانامید عالیشاه امروز کاپیتان پرسپولیس خواهد بود. او در بازی رفت پاس گل پیروزی بخش را ارسال کرد و امیدوار است که دوباره موثر ظاهر شود.

 

1506712

 


 

20:27 - بوشهر: ترکیب تیم شاهین برای بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام شد: ابوالفضل درویش وند، بهروز نوری فر، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، ابوالفضل رزاق پور، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات، حسین مالکی و بهمن سالاری

 


 

20:26 - تهران: علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس امروز در درون دروازه سرخپوشان حضور دارد و امیدوار است هفتمین کلین شیت این فصل را ثبت کند؛ شاید اخرین بازی و آخرین کلین شیت.

 

1506711

 

20:25- تهران: ترکیب پیکان و پرسپولیس برای آغاز رقابت‌های لیگ در ترکیب اعلام شده نام وحید شیخ ویسی دروازه‌بان پیکان، وحید شیخ سلیمانی تایپ شده. همچین علیرضا بیرانوند بعنوان گلر ثابت پرسپولیس به میدان خواهد رفت و امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان در این بازی خواهد بود.

 

1506708

 

 


 

20:20 - تبریز: اولین گل هفته بیست و دوم لیگ ایران در دقیقه دو زده شد؛ حسین زامهران از غفلت مدافعان سرخپوش استفاده کرد و دروازه تراکتور را گشود.

 


 

20:20- تصاویر ورزشگاه یادگار امام یک ساعت پیش از دیدار تراکتور و نساجی. جای خالی هواداران تراکتور بدجور توی ذوق میزند اما چاره‌ای جز فوتبال نیست.

 

1506704

 

1506705

 


 

20:20- تهران: سید جلال حسینی زیر دوش! کاپیتان پرسپولیس از تونل ضدعفونی ورزشگاه شهرقدس اینچنین عبور می‌کند.

 

1506700

 

1506701

 


 

20:17- تهران: خوش‌و‌بش ویسی و گل‌محمدی از راه دور و با رعایت فاصله اجتماعی در ورزشگاه شهرقدس .

 

1506702

 


 

 20:00- مشهد: ترکیب کامل تیم‌های شهرخودرو و ذوب آهن 

 

1506709

 



 

20:16 - تهران: یحیی گل‌محمدی با رعایت حداکثری پروتکل ها روی نیمکت استادیوم شهر قدس نشسته و بازیکنان نیز وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند.

 


 

20:14 - مشهد: ترکیب تیم ذوب آهن برای بازی مقابل شهرخودرو اعلام شد: مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، فرشاد محمدی‌مهر، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی و ایوان مارکوویچ.

 


 

20:12 - تبریز: ساکت الهامی و سیروس دین‌محمدی پیش از بازی تراکتور و نساجی باهم دیدار کردند. دین محمدی فوتبال خود را از تبریز آغاز کرد و در جام جهانی هم به میدان رفت.

 

1506698

 


 

20:10 - تهران: ترکیب رسمی پیکان مقابل پرسپولیس اعلام شد: وحیدشیخ‌ویسی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی ، جابر انصاری ، دانیال ماهینی ، حجت حق‌وردی ، سیدمحمد ستاری ، علی حمودی ، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی.

 




20:08 - مشهد: در ورزشگاه امام رضا تمهیداتی برای تب سنجی از اعضای وسایل نقلیه تعبیه شده است.

 

1506696

 

20:05- تهران  ترکیب پرسپولیس اعلام شد: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، علی علیپور، امید عالیشاه و وحید امیری

 

 


 

20:00- تبریز: ترکیب کامل دو تیم تراکتور و نساجی شامل نفرات ثابت و ذخیره.

 

1506710

 


 

19:55 - تهران: یحیی گل‌محمدی بعد از ورود به زمین با عبدالله ویسی دیدار کرد و همچنین به بازدید از چمن ورزشگاه شهر قدس پرداخت.

 


 

19:48 - تهران: اعضای تیم پرسپولیس و پیکان نیز در زمان های مختلف وارد ورزشگاه شهر قدس شدند.

 


 

19:45 - جواد نکونام بدون توجه به حواشی به پرسش ها در نشست خبری پاسخ داد؛ او تنها در یک بخش به اتفاقات بازی با استقلال اشاره کرد: واقعا سختی کشیدیم و کار و تلاش زیادی کردیم و حاشیه‌ای هم برای تیم ما وجود ندارد و ما در فوتبال هستیم و این اتفاقات هم جزئی از فوتبال است اما تاثیری روی تیم ما ندارد و تمرکزمان روی تیم خودمان است؛ و با احترام به همه تیم‌ها آماده برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

 


 

19:43 - تبریز: ترکیب نساجی مقابل تراکتور اعلام شد: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی‌اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری، علی شجاعی، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران و محمدعرفان معصومی.

 


 


19:31 - ورزشگاه خالی یادگار؛ چیزی است که تراکتور به آن عادت ندارد. آنچه تراکتور اغلب دیده، سکوهای پر و حتی تماشاگران پرشور روی تپه است که گزارشگر تبریز هم همیشه به آن علاقه داشته.

 

1506684

 

 


 

19:30 - مشهد: ترکیب شهرخودرو برابر ذوب‌آهن: مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، امید منصوری، میلاد سرلک، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری.

 


 

19:29 - تهران: عبدالله ویسی و یحیی گل محمدی برای 11 امین بار در لیگ برتر به مصاف هم میروند. در 10 تقابل قبلی یحیی 5 برد و 2 مساوی و 3  برد برای ویسی بدست آمده است اما آمار جالب در این 10 بازی 25 گل زده است که میانگین 2/5 گل در هر بازی به ثبت رسیده است. البته این دو مربی یک بار هم در جام حذفی به مصاف هم رفتند که ویسی پیروز میدان بوده است.

 


 

19:25 - تبریز: ترکیب تراکتور در مقابل نساجی:  رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، سعید مهری، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، احسان حاج صفی، رضا اسدی و ساسان انصاری.

 


 

19:20 - مشهد: اتوبوس تیم شهر خودرو هم به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد رسید و بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان همراه این تیم با عبور از تونل ضدعفونی نصب شده در ورودی ورزشگاه، راهی رختکن تیم‌شان شدند.

 

1506683

 



19:13 -تبریز: تراکتور فصل گذشته در اولین بازی خود در یادگار امام مقابل نساجی قرار گرفت که از آن مسابقه گل تماشایی استوکس در یاد مانده؛ بازیکنی که طلب قابل توجه از تراکتور دارد و حالا هم پرسپولیس را ترک کرده و به بریتانیا رفته است.

 

 

1506679

 



19:10 - تهران: امشب سی امین تقابل پرسپولیس و پیکان برگزار می‌شود؛ سرخپوشان در بازی های قبلی 20 پیروزی به دست آوردند و چهار بار هم مغلوب حریف همشهری شدند.

 

 

 


 

19:06- مشهد: استوری محمدرضا خلعتبری و حرکت به سمت استادیوم امام رضا(ع)؛ جالب اینجاست که فرشاد فرجی محروم از بازی امشب هم در قاب تصویر در کنار خلعتبری و مهدی رحمتی دیده می‌شود و او از روی سکوها قرار است تماشاگر نمایش هم‌بازیان‌اش باشد.

 

1506677

 


 


19:05- آبادان: با ابتکار باشگاه صنعت نفت، سکوهای ورزشگاه تختی آبادان با پرچمی بزرگ از لوگوی باشگاه صنعت نفت پوشانده شده است؛ هر چند که حسابی غیبت هواداران خونگرم و پرشور آبادانی قطعا امشب توی ذوق خواهد زد.

 

1506676

 


 

18:45 - مشهد: کاروان ذوب آهن اصفهان وارد ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد شد؛ در حالی‌که در خبرها آمده بود باشگاه شهر خودرو پیش بینی برای نصب تونل ضدعفونی در محل ورزشگاه نداشته است، گویا مدیران مجموعه آستان قدس اقدام نصب تونل‌ها کرده‌اند! رختکن ها و اتاق داوران و ناظر بازی ضد عفونی شده اند و جهت تمامی عوامل به ورزشگاه تونل ضدعفونی تعبیه شده است و در ورودی رختکن های هر دو تیم هم دستگاه ضدعفونی دستی نصب گردیده است.


همچنین در ورودی تیم‌ها به زمین یک اسفنج آغشته به مواد ضدعفونی‌کننده قرار داده شده که بازیکنان و کادر فنی و داوران و کلیه عوامل باید از آن عبور نمایند.

 

1506673

 



18:53 -تهران: پرسپولیس در لیگ دوازدهم با نتیجه شش بر صفر پیکان را شکست داد؛ نکته جالب این که آن روز ویسی سرمربی پیکان بود و یحیی نیز به عنوان دستیار ژوزه در اردوی قرمزها حضور داشت.

 

 

1506666

 


 

18:51 - کاروان تیم فوتبال ماشین سازی پس از انجام تمرینات در تبریز، با پرواز اختصاصی به سمت اهواز پرواز کرد و دقایقی پیش به فرودگاه این شهر رسید.

 


 

18:40 -تبریز: اعضای تیم تراکتور در قالب دو اتوبوس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد ورزشگاه یادگار امام شده‌اند.

 


 

18:34 - بوشهر: در حالی‌که شاهینی‌ها امشب بدون سرمربی و با هدایت مهرداد کریمیان قرار است در خانه از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی کنند، خبر از ماهشهر رسیده که مهدی پاشازاده به صورت توافقی از شهرداری ماهشهر جدا شده است. با توجه به این‌که احتمالا میشو کریستوویچ میلی به بازگشت به ایران ندارد، گویا نخستین گزینه مدیران شاهین، مهدی پاشازاده است و بعید نیست دوباره این پیشکسوت باشگاه استقلال به بوشهر سفر کند!

 



18:30 - ورزشگاه یادگار امام امروز با این طرح موزاییکی و این پرچم های بزرگ میزبان نساجی خواهد بود؛ جای پرشورهای تبریزی البته هرگز پر نمی‌شود. روی طرح موزاییکی نام دو گروه تیفوسی هواداران تراکتور نوشته شده؛ تی تی (مستقر در قسمت جایگاه)، اوز به اوز (مستقر در قسمت روبروی جایگاه).

 

 

1506652

 


 

18:22 - بوشهر: در حالی‌که شاهینی‌ها امشب بدون سرمربی و با هدایت مهرداد کریمیان قرار است در خانه از تیم نفت مسجدسلیمان میزبانی کنند، خبر از ماهشهر رسیده که مهدی پاشازاده به صورت توافقی از شهرداری ماهشهر جدا شده است. با توجه به این‌که احتمالا میشو کریستوویچ میلی به بازگشت به ایران ندارد، گویا نخستین گزینه مدیران شاهین، مهدی پاشازاده است و بعید نیست دوباره این پیشکسوت باشگاه استقلال به بوشهر سفر کند!

 


 

18:10 - تبریز: تراکتور در حالی به مصاف نساجی خواهد رفت که در دوره کرونا تنها دو بازی دوستانه انجام داد؛ یک مسابقه را در مقابل علم و ادب با پیروزی پشت سر گذاشت و در بازی دوم 3-1 به ود باخت.

 

1506650

 


 

18:05- بازی امشب تیم های پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر نوزدهم را می توانید از ساعت 21 با گزارش جواد خیابانی از شبکه سوم سیما و وبسایت آنتن  تماشا کنید. خوش بگذره!

 


 

18:03-علی کریمی: همانطور که می‌دانید بازی‌ها بعد از حدود 4 ماه تعطیلی به خاطر ویروس کرونا پیگیری می‌شود و به نوعی انگار لیگ تازه شروع شده و به همین دلیل نباید فقط شناخت قبلی از حریفان را ملاک و معیار قرار داد. در حال حاضر 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده و جدول هم تغییرات زیادی خواهد داشت. این درست که پرسپولیس روی کاغذ و به دلیل فاصله 10 امتیازی‌اش با تیم دوم شانس اول قهرمانی است اما به نظرم آنقدر با تجربه هستند که خودشان را از الان قهرمان ندانند.(ایران ورزشی)

 

1336262

 


 

17:59 - اصفهان: امیر قلعه نویی در نشست خبری خود که به صورت آنلاین برگزار شد درباره وضعیت تیمش عنوان کرد: به هر حال کل دنیا و کل ایران و فوتبال ایران درگیر این مسائل بود و نشستند با پروتکل هایی که تدوین کردند یک سری تمرینات را در چند مرحله آغاز کردند و ما هم بر همان اساس تمرینات را آغاز کردیم. چند مشکل داشتیم؛ یکی دو بازیکن ما کرونا گرفتند هنوز هم در تمرینات ما نیستند، یکی دو بازیکن مثل کی‌روش استنلی دیر اضافه شدند و یکی دو مصدوم هم داریم که از نظر روحی در شرایط خوبی نیستند.

 

1506641

 


 

17:57- تهران: به گواه کادر فنی پرسپولیس این تیم هم از نظر بدنی و هم از نظر روانی شرایط بسیار خوبی دارد و کاملاً آماده بازی است. محمد نادری و امیر روستایی هم به این باز رسیده‌اند و با وجود محرومیت مهدی ترابی، ستاره نیم‌فصل اول تیم، یحیی جایگزین‌های باانگیزه و خوبی برای شماره 9 تیمش دارد. بشار رسن هم که دیرتر از بقیه به تیم اضافه شده شرایط خوبی دارد و با وجود اینکه بیش از یک هفته است به تمرینات تیمی اضافه شده تمرینات اختصاصی‌اش را هم با مربی بدنساز تیم دنبال کرده و قطعاً روی نیمکت خواهد نشست و حتی شاید در یک‌سوم پایانی مسابقه به میدان برود. البته شاید یک نگرانی هم درباره سیدجلال حسینی، کاپیتان پرافتخار پرسپولیس وجود داشته باشد چراکه او در هیچ‌کدام از بازی‌های تدارکاتی تیمش به میدان نرفت اما مربیان تیم می‌گویند او فوق‌العاده آماده است و نیازی نبوده که در بازی‌های تدارکاتی به بدنش فشار بیاورد.(ایران ورزشی)

 

1500967

 


17:50-پس از آنکه فرهاد مجیدی با پستی اینستاگرامیو با دادن کدهایی به جواد نکونام حمله کرد بهنام ابوالقاسم پور و مهرداد میناوند دو بازیکن سابق پرسپولیس  در استوی اینستاگرام خود پست ساخته شده ای با تصویر  جرارد پیکه درباره تساوی روزگذشته بارسلونا را منتشر کردند تا اینگونه به فرهاد مجیدی کنایه بزنند. در این پست طنز به ویلای لاسپالماس، کار در معدن سنگ و عضویت رایگان در مدرسه فوتبال سلتا اشاره شده تا به نوعی همان کدهای مجیدی را به باد انتقاد بگیرند.

 

1506640

 


 

17:47 - تبریز: محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، احسان قهاری، حامد بحیرایی و حسین کیانی پنج غایب نساجی در دوئل امشب خواهند بود و با نگاهی به لیست بازیکنان نساجی، احتمالا ارنج فکری برای دوئل امشب با آقا ساکت، به این شرح است: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، حامد شیری، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمد عرفان معصومی، سید محمد میری، نوید عاشوری، رضا دهقانی، علی شجاعی و رحمان جعفری.

 



17:40 - تهران: مغانلو ستاره خط حمله تیم فوتبال پیکان تا حالا 10 گل به ثمر رسانده و حالا مقابل تیمی قرار می‌گیرد که مهم ترین خواهان در نیم فصل بود: پرسپولیس. آیا موفق به گلزنی خواهد شد؟

 

 

1506638

 


 

17:33 - تبریز: آقا ساکت به خوبی می‌داند اگر برای فصل آینده می‌خواهد تراکتور را آسیایی کند، باید از همین امشب امتیازات را کامل جمع آوری کند؛ حامی نخست لغو لیگ حالا راضی شده که به میدان برود و باید به مصاف تیمی برود که همانند خودش، معترض برگزاری مسابقات بود. الهامی برای چینش ارنج تیمش یک لشکر مصدوم و محروم و غایب دارد که باعث شده تا او با دردسری بزرگی برای چینش ترکیب مواجه شود. نبودن مهره های کلیدی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، عکاشه حمزاوی و چندین مصدوم که هنوز شرایط‌شان برای بازی امشب مشخص نیست. با این تفاسیر برای چینش ارنج کار آقا ساکت خیلی خیلی سخت است اما او انتظار می‌رود با بازیکنانی که در اختیار دارد چنین ترکیبی را برابر نساجی به میدان بفرستد: محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری و ساسان انصاری.

 

 

1505105

 


 

17:25 - تهران: در حالی که خبر شبکه سوم سیما به اشتباه محل بازی پرسپولیس و پیکان را ورزشگاه  آزادی اعلام کرد اما این بازی در استادیوم شهر قدس واقع در قلعه حسن خان تهران و البته بدون تماشاگر به انجام خواهد رسید.

 


 

17:20 -  اصفهان: مجید جلالی مربی تیم گل گهر، امروز به جای حاضر شدن در نشست مطبوعاتی در خودرویی که به سمت محل نشست می‌رفت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و سپس از آنجا به هتل محل اقامت خود رفت. کنفرانس مطبوعاتی امیر قلعه نویی نیز از دقایقی بعد برگزار می‌شود.

 

 

1506636

 



17:15 - گل با تیتر «آغاز پوکر؟» به استقبال بازی پرسپولیس و پیکان رفته اما از نقل قول حاجیلو هم نمی‌توان گذشت: در بازداشتگاه نیم قرن زندگی اصغر باتعصب در استقلال جلوی چشمانم آمد!

 

 

1506633

 


 

17:13 - امشب در مشهد و ورزشگاه امام رضا، بازگشت دوباره لوکا به فوتبال ایران رقم می‌خورد؛ او امشب کار دشواری برابر تیم مدعی شهر خودرو دارد و باید در گام نخست، محکم از حریف مشهدی‌اش بگذرد تا ذوب آهن را از ترس حضور در جمع فانوس به دستان لیگ نجات دهد. اما دست بوناچیچ برای ارنج تیمش چندان باز نیست چرا که دارکو بیدوف به اصفهان هنوز بازنگشته و مهدی مهدی پور و مسعود ابراهیم زاده هم مصدومان سبز پوشان هستند. با این حال، احتمالا سیمای ذوب آهن بوناچیچ این‌چنین خواهد بود: مهدی خلیل، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، فرشاد محمدی مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا عباسی، ایوان مارکوویچ.

 


 

17:12 - تهران: در نشست خبری امروز ابراهیم صادقی سرمربی سایپا نیز ماجرا داوری مسابقه با فولاد مطرح شد. یکی از خبرنگاران از صادقی پرسید که آیا نگران نیست مسائل مربوط به داوری استقلال و فولاد به دیدار آبی ها با سایپا کشیده شود که اینگونه پاسخ داد: «در مورد داوران می‌گویم که قشر مظلوم جامعه هستند. در نیم فصل اول تیم ما ضرر زیادی از اشتباهات داوری کرد. برای پیام حیدری آرزوی سلامتی دارم و می‌دانم قضاوت خوبی می‌کند.نگرانی از داوری ندارم. »

 


 

17:11 - تهران: ترکیب احتمالی پیکان در مقابل پرسپولیس:  وحید شیخ ویسی، محمد ستاری، حجت حق وردی، دانیال ماهینی، علی حمودی، امیرحسین کریمی، حسین پورامینی، سعید واسعی، فراز  امامعلی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی

 


17:10 -تهران: بازی نیم فصل اول پرسپولیس و پیکان تقابل گابریل کالدرون و حسین فرکی بود اما حالا این دو جای خود را به مربیان جدید داده اند؛ آیا یحیی مثل کالدرون از پس پیکانی ها بر می‌آید؟

 

 

 


 

17:09 - مشهد:  عنابی‌پوشان مشهدی با کوله باری از محرومین و مصدومین امشب پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت؛ کار سرآسیایی برای ارنج تیم شهر خودرو در دیداری که او دو مدافع اصلی‌اش را ندارد بسیار سخت است اما احتمالا آن‌ها امشب با این ترکیب و سیستم 1-3-2-4 به میدان می‌روند: سید مهدی رحمتی، امید منصوری، حسین مرادمند، محمد آقاجانپور، محمدعلی فرامرزی، میلاد سرلک، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح الله سیف اللهی، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی.

 


 

17:05 - مازندران: آقاساکت کار بسیار سختی در ادامه لیگ برتر خواهد داشت؛ ماه عسل او خیلی زود به پایان می‌رسد و بازی با مدعیان در پیش هستند و البته الهامی نیز انگیزه زیادی برای شکست استقلال، سپاهان و شهرخودرو دارد!

 

 

1506631

 


 

17:02 - در حالی‌که ساعتی به شروع رسمی دوباره مسابقات لیگ نوزدهم باقی نمانده است، خبرهای کرونایی مسابقات را تحت الشعاع قرار داد. موضوع مثبت اعلام شدن تست چهار بازیکن اصلی تیم ملوان، آن‌هم بعد از این‌که شب گذشته مشخص شد یکی از بازیکنان کلیدی سایپا دچار کرونا شده است. باشگاه ماشین سازی هم مدعی شده سه نفر از اعضای این تیم مشکوک به کرونا هستند؛ با این وجود اما تمام تیم ها در حال رعایت پروتکل ها هستند.

 


 

17:01 - تهران: قرار است فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بعد از بازی فردای این تیم مقابل سایپا به کمیته انضباطی برود تا در خصوص حواشی بازی با فولاد توضیحاتی بدهد.

 



17:00 - تهران: ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل پیکان: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی

 


 

16:59 - مازندران:‌ لیگ با دیدار مهم ترین مخالفان برگزاری مسابقات آغاز خواهد شد؛ تراکتور و نساجی که چند بار نامه انصرافی و مصاحبه انجام دادند اما در نهایت امشب باید به مصاف هم بروند.

 

1506624

 

 


 

16:58 - تهران: دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند روز قبل و به منظور زیر نظر گرفتن رقابت‌های لیگ از کرواسی به ایران آمد و حالا بازی پیکان و پرسپولیس را از نزدیک مشاهده می‌کند.

 


 

16:57 -  تمام بازیکنان شاغل در لیگ قطر که در یک هتل بزرگ جمع شده اند و برای شروع لیگ آماده می‌شوند، امروز یک تست کرونای دیگر را هم پشت سر گذاشتند.

 

1506623

 


 

16:56 - تبریز: بازیکنان ماشین سازی در حالی تبریز را به مقصد اهواز ترک می‌کنند که با ماسک، شیلد و دستکش در فرودگاه حضور دارند و پروتکل ها را رعایت کرده اند.

 

1506619

 

1506620

 

1506621

1506622


 


16:55 - تهران: علیرضا بیرانوند در حالی در درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد که احتمال حضور یک گلر مجارستانی در تیم آنتورپ آینده او را تحت تاثیر قرار داده است.

 

1506617

 

16:50 - تبریز: عزیز معبودی که به کرونا مبتلا شده، در گفتگو با خبرنگار ما تایید این موضوع گفت: من هیچ علایمی نداشتم و الان تمامی بازیکنان ساکن در هتل نگران هستند و تمامی رفت و آمدهای ما به محل تمرین مشترک بوده است و آنها نیز نگران سلامتی خود هستند و جدا از این مسائل اسم من نیز بعنوان مبتلا به ویروس به بیرون درز کرده است و الان خانواده من در شرایط بسیار بدتری نسبت به من قرار دارند و صدمات روحی و روانی وارد شده به خانواده من سنگین تر از صدمات کرونا به من بوده است و این موضوعی است که هرگز قابل جبران نیست و این ترس تا مدت ها خانواده من را رها نخواهد کرد.

 


 

16:45- تهران: علیپور در گفتگو با خبرورزشی از گل‌محمدی درخواست کرده تا او را پنالتی زن کند اما اخبار واصله از این حکایت دارد که امشب عالیشاه پنالتی زن اول پرسپولیس است.

 

1506616

 

16:40 -بوشهر: شاهین امروز بدون سرمربی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود؛ مسیگر در این باره گفته: «هیچگونه فسخ قرارداد و یا قطع همکاری با آقای میشو صورت نگرفته و ایشان مدام با کادر فنی تیم در ارتباط می باشد و دستورات فنی را انتقال می دهد».

 


 

16:35 - امروز از تلویزیون اینترنتی آنتن میتوانید مسابقات لیگ برتر را تماشا کنید.

 

1506607

 

16:30 - تهران: امینی دروازه بان پیکان در تمرین روز گذشته مصدوم شده و احتمالا شیخ ویسی در درون دروازه قرار خواهد گرفت. او در بازی دو فصل پیش اشتباهات عجیبی مقابل پرسپولیس داشت و حالا باید جبران کند.

 

دیدگاه‌ها