کد خبر : 1692400 | 08 تیر 1399 ساعت 18:05 | 35.4K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت و طغیان ستاره برزیلی بارسلونا!

آرتور ملو، ستاره برزیلی بارسلونا دیگر به هیچ وجه علاقه ای ندارد لباس این تیم را بر تن ند.

عصبانیت و طغیان ستاره برزیلی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، توافق برای معاوضه بین آرتور ملو و میرالیم پیانیچ بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس قطعی شده و حتی ستاره برزیلی بارسا بامداد امروز برای گذراندن تست پزشکی راهی توربن شد. البته هیچ یک از این دو بازیکن نمی توانند در ادامه فصل برای تیم های جدیدشان بازی کنند و همه چیز به ابتدای فصل بعد موکول می شود.

 

1505099

 

اما آرتور ملو به شدت از روند رفتار مدیران بارسا عصبانی است و طبق ادعای کالچومرکاتو، گرچه می تواند در ادامه فصل دوباره برای این تیم بازی کند، اما چنین تصمیمی ندارد. باشگاه بارسلونا در واقع آرتور ملو را وادار کرد تا انتقال به یوونتوس را بپذیرد و حالا هافبک برزیلی به شدت از مدیران بارسلونا عصبانی است و قصد دارد بازی کردن دوباره برای این تیم امتناع ورزد. آرتور به وضوح اعلام کرده بود قصد دارد در نوکمپ بماند و تنها بعد از اینکه به کیکه ستین، سرمربی بارسلونا به او گفت به ماندنش نیازی ندارد، مجبور شد این تیم را ترک کند. حالا آرتور ملو حتی حاضر است شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را از دست بدهد، اما دیگر برای بارسلونا بازی نکند.

 

اما شرایط در مورد میرالیم پیانیچ اینگونه نیست و علیرغم توافق قطعی با بارسلونا، او قصد دارد تا پایان فصل و حتی رقابت های لیگ قهرمانان در یوونتوس بازی کند و از ابتدای فصل بعد در نوکمپ حاضر شود.

دیدگاه‌ها