کد خبر : 1692403 | 08 تیر 1399 ساعت 18:25 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم سرخپوش پرتغالی مقصد بعدی پوچتینو؟(عکس)

در پرتغال ادعا کرده اند که باشگاه بنفیکا در حال مذاکره با مائوریسیو پوچتینو برای فصل آینده است.

 به گزارش "ورزش سه"، نشریه پرتغالی "رکورد"، با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بنفیکا در حال مذاکره با مائوریسیو پوچتینو است و این سرمربی آرژانتینی را گزینه‌ای برای هدایت این تیم می‌داند. طبق این گزارش، این باشگاه لیسبونی خود را آماده سرمایه‌گذاری مالی قابل‌توجهی می‌کند و در این راستا استخدام سرمربی پیشین تاتنهام در برنامه آنها قرار دارد.

 

 

1506651

 

 

بنفیکا آماده قطع همکاری با برونو لاگ، سرمربی پرتغالی خود پس از 18 ماه حضور روی نیمکت این تیم است، این در حالی است که تیم تحت‌هدایت وی تنها سه امتیاز با پورتوی صدرنشین فاصله دارد.

پوچتینوی 48 ساله در ماه نوامبر 2019 درست پنج ماه پس از اینکه برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام، این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا (در فصل 19-2018) رساند، از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج شد و ژوزه مورینیو جانشین او شد.

 

سرمربی پیشین اسپانیول از سال 2014 هدایت اسپرز را بر عهده داشت و به وجود اینکه نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد اما اسپرز را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد. تاتنهام با سرمربیگری این مرد آرژانتینی، یک بار نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و دو بار هم در جایگاه سوم فصل را به پایان برد.

مائوریسیو پوچتینو که پیش از این از علاقه‌اش برای سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا سخن گفته بود، حالا به نظر می‌رسد آماده بازگشت به عرصه مربیگری پس از هشت ماه دوری از این حرفه است.  

دیدگاه‌ها