کد خبر : 1692414 | 08 تیر 1399 ساعت 18:50 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسلونا؛ تیمی که خارج از نوکمپ آب می رود!

یکی از عواملی که در حال حاضر قهرمانی بارسا در لالیگا را کمرنگ کرده، به نتایج این تیم در زمین حریفان بر می گردد.

بارسلونا؛ تیمی که خارج از نوکمپ آب می رود!

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه گذشته و پس از شکست بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که ارنستو والورده از بارسا برکنار شد و کیکه ستین جای او را گرفت. بارسای والورده بر خلاف دو فصل گذشته، نتایج خوبی در بازی های دور از خانه کسب نمی کرد اما 5 ماه بعد شرایط با کیکه ستین هم تغییر خاصی نکرده است.حتی پس از تساوی شب گذشته بارسا در زمین سلتا لوئیس سوارز به شکلی کنایه ای این قضیه را به مربی وابسته دانست.

 

 

1506664

 

 

در شروع مجدد لالیگا بارسا سه بازی خارج از خانه انجام داده است. مایورکا را به راحتی و با 4 گل از پیش رو برداشت ولی برابر سویا و سلتا متوقف شد تا 4 امتیاز حساس را در نبرد قهرمانی لالیگا از دست بدهد. بارسا در شش هفته پایانی باید به زمین ویارئال، آلاوس و رئال وایادولید برود.

فصل جاری آبی اناری ها 16 بازی خارج از خانه انجام داده اند و از 48 امتیاز ممکن تنها 23 امتیاز کسب کرده اند؛ 6 برد، 5 تساوی و 5 شکست. 25 امتیاز از دست رفته در خارج از نوکمپ اتفاقی عادی برای این تیم نیست و برای مثال، فصل گذشته بارسا توانست 39 امتیاز در زمین حریفان کسب کند.

در مقایسه با بارسا، رئال مادرید فصل جاری در بازی های بیرون از خانه 5 امتیاز بیشتر کسب کرده است و اگر امشب اسپانیول را شکست دهد، با دو امتیاز بالاتر از بارسا صدرنشین خواهد شد.

 

 

 

1506665

دیدگاه‌ها