کد خبر : 1692423 | 08 تیر 1399 ساعت 19:19 | 72.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حاشیه برای خرید جدید؛

ستاره بارسلونا؛ یک رئال مادریدی تیر! (عکس)

میرالیم پیانیچ، ستاره بوسنیایی در گذشته به شدت هوادار رئال مادرید بوده است.

ستاره بارسلونا؛ یک رئال مادریدی تیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد معاوضه دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بر سر میرالیم پیانیچ و آرتور ملو نهایی شده باشد و حتی هافبک برزیلی بارسا دیشب برای گذراندن تست های پزشکی وارد تورین شده است.

 

اما در روزهای اخیر مصاحبه هایی از این بازیکن دست به دست می شود که نشان می دهد او در گذشته هوادار پر و پا قرص رئال مادرید بوده و باید دید واکنش هواداران بارسلونا به ورود پیانیچ با توجه به این گذشته چه خواهد بود.

 

1506680

 

میرالیم پیانیچ در گذشته و در سال 2009 در روزهای بازی کردن برای لیون گفته بود: "امیدوارم روزی بتوانم در رئال مادرید بازی کنم. اگر این اتفاق رخ دهد، بزرگترین آرزوی من را برآورده شده است. اکنون من فقط می توانم برای رسیدن به این هدف سخت تلاش کنم. من می خواهم در لیون به اهداف بزرگی دست یابم و روزهای خوب اینجا داشته باشم، اگر همه چیز خوب پیش برود، چرا نتوانم روزی برای رئال مادرید بازی کنم؟

 

رئال مادرید از زمان حضور زین الدین زیدان و رونالدوی برزیلی رویای من بود. در آن زمان آنها بهترین بودند. هر اتفاقی رخ دهد، رئال مادرید تیم محبوب من است و همیشه چنین خواهد بود."

 

این بازیکن همچنین در روزهای بازی کردن برای رم نیز گفته بود: "اکنون من در رم خوشحال هستم، اما نمی دانم تابستان این تیم را ترک خواهم کرد یا نه. اما اگر آنها نام تیم محبوب من بخواهند، من به آنها خواهم گفت که در دوران کودکی همیشه رئال مادرید را دوست داشتم."

 

1491846

دیدگاه‌ها