کد خبر : 1692440 | 08 تیر 1399 ساعت 20:14 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

یک شایعه عجیب؛ گواردیولا سرمربی بارسلونا می شود؟

شایعاتی در مورد احتمال بازگشت پپ گواردیولا، سرمربی موفق و اسپانیایی منچسترسیتی به بارسلونا منتشر شده است.

یک شایعه عجیب؛ گواردیولا سرمربی بارسلونا می شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کیکه ستین و سبک بازی نه چندان خوب تیم او تقریبا همه را مطمئن ساخته این سرمربی فصل بعد جایی در نوکمپ ندارد. از همین حالا شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا به همکاری دوباره با پپ گواردیولا شنیده شده و دو نشریه سان و اکسپرس در این رابطه گزارشی منتشر کرده اند.

 

بارسلونا آماده است تا پیشنهاد فوق العاده ای را برای بازگشت پپ گواردیولا به عنوان سرمربی به نوکمپ ارائه دهد. باشگاه اسپانیایی وضعیت منچسترسیتی را تحت نظر دارد و اگر حکم محرومیت منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان برای دو فصل آتی تایید شود، بارسلونا آماده است تا برای همکاری دوباره با گواردیولا وارد عمل شود.

 

1506697

 

گواردیولا سال پایانی قراردادش با منچسترسیتی را سپری می کند و مشخص نیست که سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا تا سال 2021 در این تیم خواهند ماند یا خیر. وقتی از سرمربی اسپانیایی در مورد آینده اش پس از باخت 1-2 در سیتی در روز پنجشنبه مقابل چلسی سوال شد، او از اظهار نظر درباره آینده بعد از سال 2021 خودداری کرد.

 

گواردیولا طی 4 فصل حضور روی نیمکت بارسلونا 14 جام کسب کرد و دو بار موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان شد. البته سرمربی اسپانیایی در گذشته عنوان کرده بود اطمینان دارد محرومیت سیتی لغو می شود و او نیز در لیگ برتر خواهد ماند، اما ممکن است وسوسه حضور دوباره در بارسلونا باعث تغییر عقیده گواردیولا شود.

دیدگاه‌ها