کد خبر : 1692451 | 08 تیر 1399 ساعت 20:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها آماده نبرد بزرگ؛ اختلاف حفظ می‌شود‌؟

بعد از کری پنهانی که عبدالله ویسی در نشست خبری روز گذشته خود داشت، اکنون پرسپولیسی‌ها انگیزه مضاعفی برای دستیابی به نتیجه مطلوب مقابل قعرنشین جدول کسب کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پیکان با اشاره به اینکه شرایط تیمش به طور کلی با آنچه که پیش از تعطیلات به نمایش گذاشته، متفاوت است و آنها برای دستیابی به نتیجه مناسب و حتی پیروزی برابر پرسپولیس خط و نشان کشید.

 

 

1506725

 

موضوعی که اکنون باعث انگیزه بیشتر پرسپولیسی‌ها برای دوری از غافلگیری و کسب نتیجه مطلوب برابر حریف شده است. امید عالیشاه به عنوان کاپیتان امروز پرسپولیسی‌ها مسلما وظیفه دشوارتری در این زمینه بر دوش خواهد داشت تا تیمش در زمین شهدای شهر قدس اسیر انگیزه بالای حریف برای فرار از سقوط نشوند.

 

سیامک نعمتی و مهدی شیری، دو بازیکن حال حاضر پرسپولیس نیز با سابقه حضور در پیکان مسلما از انگیزه شخصی بیشتری برای خودنمایی برابر تیمی که مسیر حضورشان در جمع سرخپوشان را فراهم کرده، خواهند داشت و باید دید در این بازی با هماهنگی خوبی که دارند در سمت راست قادر خواهند بود دردسر بزرگی برابر حریف شکل دهند و مقابل فراز امامعلی و محمد ستاری به موفقیت دست یابند یا خیر.

 

1506724

دیدگاه‌ها