کد خبر : 1692472 | 08 تیر 1399 ساعت 22:50 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

تمرکز بایرن مونیخ فتح لیگ قهرمانان است

آلفونسو دیویس، مدافع جوان و کانادایی بایرن مونیخ از بازی کردن زیر نظر هانسی فلیک رضایت دارد.

تمرکز بایرن مونیخ فتح لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس در این فصل پدیده بوندسلیگا و یکی از بهترین بازیکن بایرن مونیخ بود و نقش مهمی در قهرزمانی دوباره این تیم ایفا کرد. حالا آلفونسو دیویس مدعی شد تمرکز بازیکنان بایرن مونیخ روی رقابت های لیگ قهرمانان است و آنها آماده شروع دوباره این مسابقات هستند.

 

آلفونسو دیویس گفت: "وقتی من برای اولین بار به مونیخ آمدم، قرار بود در پست وینگر بازی کنم، اما اوضاع می تواند تغییر کند. پست مدافع چپ به خصوص در کنار بازیکنانی مثل داوید آلابا که بازیکنی در سطح کلاس جهانی است و مسائل زیادی را برای من توضیح می دهد، واقعا جالب است.

 

1489801

 

من از آنچه که تاکنون به دست آوردم بسیار خوشحالم. سعی می کنم جوگیر نشوم و افرادی کنارم هستند که چنین اجازه ای به من ندهند. قطعا شما همه موفقیت های خود را می بینید و خوشحال هستید. اما در پایان روز، شما می دانید که با زحمت فراوان موفق به انجام این کارها شده اید.

 

قهرمانان اروپا؟ ما یک تیم فوق العاده داریم. همه در اینجا متمرکز و آماده بازی کردن دوباره در لیگ قهرمانان هستند. تمرکز روی آن مسابقات است و ما منتظر شروع بازی ها هستیم.

 

کار کردن زیر نظر هانسی فلیک؟ او به من باور داشت. فلیک در هر مسابقه به من بازی می دهد و ویژگی های من را می بیند. به عنوان یک بازیکن جوان، فلیک با من زیاد صحبت کرده توصیه های زیادی به من می کند. خوشحالم که هانسی فلیک قراردادش را تمدید کرده است و ما می توانیم بیشتر با هم کار کنیم."

دیدگاه‌ها