کد خبر : 1692479 | 08 تیر 1399 ساعت 22:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر آرنولد:

تیم کلوپ به ندرت پیروز نمی شود

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول مدعی شد فتح لیگ برتر برای هواداران این تیم اهمیت زیادی داشته است.

تیم کلوپ به ندرت پیروز نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست سیتی مقابل چلسی، لیورپول هفته گذشته و بعد از سه دهه موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد. حالا ترنت الکساندر آرنولد به تمجید از یورگن کلوپ پرداخته و تاکید کرد او به بازیکنان لیورپول ایمان دارد.

 

ترنت الکساندر آرنولد گفت: |وقتی فصل گذشته با 97 امتیاز نتوانستیم عنوان قهرمان را کسب بود، برایمان دشوار برای پیشرفت و ارائه‌ عملکردی از این بهتر دیگر باید چه کاری انجام داد؟ تمام فکر ما معطوف به این بود که باز هم بتوانیم بهتر بازی کنیم و فصل بعد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم.

 

1492461

 

البته لیگ قهرمانان نیز تورنمنت بسیار مهم است، اما برای همه هوادران لیورپول قهرمانی در لیگ برتر کمی اهمیت بیشتری داشتت، زیرا زمان زیادی از آخرین قهرمانی ما گذشته بود و در این سالها نیز چندین بار تا آستانه فتح عنوان پیش رفته بودیم.

 

یورگن کلوپ در لیورپول موفق به ساخت تیمی شده که به ندرت در یک بازی موفق به کسب پیروزی نمی شود و رسیدن به چنین دستاوردی آسان نیست. اما ما نباید متوقف شویم و می خواهیم همچنان به پیشرفت ادامه دهیم تا در آینده موفق به کسب پیروزی و جام های بیشتری نیز بشویم. کلوپ به بازیکنان لیورپول ایمان دارد و من وقتی در آن سن و سال کم در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید در ترکیب ثابت قرار گرفتم، کاملا متوجه این موضوع شدم."

دیدگاه‌ها