کد خبر : 1692482 | 08 تیر 1399 ساعت 23:58 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز دشوارتر شد

کار بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز از اینتر روز به روز دشوارتر می شود.

کار بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز دشوارتر شد


به گزارش "ورزش سه"، تیم های بزرگی در فوتبال اروپا به دنبال جذب اشرف حکیمی بودند، اما در نهایت به نظر می رسد انتقال 45 میلیون یورویی این مدافع مراکشی به اینتر قطعی شده و به زودی اشرف حکیمی برای گذراندن تست های پزشکی وارد ایتالیا خواهد شد. اما این انتقال شرایط بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز را دشوار کرده است.

 

1503026

 

بارسلونا مدت هاست به دنبال لائوتارو، ستاره 22 ساله و گلزن اینتر است و مدیران باشگاه ایتالیایی حاضر نیستند به راحتی این بازیکن را از دست بدهند. در واقع اینتر تنها در صورتی لائوتارو را با بارسلونا واگذار می کند که آنها بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد او را پرداخت کنند. بارسا امیدوار بود با ورود یک بازیکن به قرارداد، رقمی کمتر به اینتر بدهد، اما حالا شانس رخ دادن این اتفاق کمتر شده است.

 

نلسون سمدو، مدافع پرتغال بارسلونا یکی از گزینه های اینتر برای خرید در تابستان بود، اما حالا و با خرید اشرف حکیمی، نراتزوری دیگر نیازی به جذب مدافع راست ندارد و شانس بارسا برای خرید لائوتارو اینگونه محدودتر می شود. بدین ترتیب بارسلونا زمان کمی برای پرداخت بند قرارداد لائوتارو دارد و اگر این اتفاق تا هفت جولای رخ ندهد، آنگاه دیگر بعید است در این تابستان شاهد رفتن این بازیکن به نوکمپ باشیم و ممکن است در تابستان سال 2021 دوباره شایعات انتقال لائوتارو به بارسلونا آغاز شود.

 

 

دیدگاه‌ها