کد خبر : 1692498 | 08 تیر 1399 ساعت 22:52 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلب قرمز روبروی استوکس و اوساگوآنا

از دربی تا پیکان؛ گلزنی عبدی علیه ذهن آشفته یحیی

مهاجم شمالی پرسپولیس بعد از مدت‌ها از فرصت فوق العاده‌ای که نصیبش شد سود برد تا بتواند گل‌های ارزشمندی را به نام خود کند.

 از دربی تا پیکان؛ گلزنی عبدی علیه ذهن آشفته یحیی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مطمئنا بعد از مصدومیت وحید امیری، ذهن یحیی گل محمدی درگیر خلا بزرگی بود که در خط حمله پرسپولیس با غیبت اوساگوآنا و فسخ قرارداد آنتونی استوکس تنها علی علیپور را در اختیار دارد، این مهدی عبدی بود که پاسخ مثبتی به اعتماد سرمربی اش داد.

 

مهدی عبدی که ناگهان در دربی رفت از سوی گابریل کالدرون به ترکیب وارد شد و توانست تک گل سه امتیازی تیمش را برابر استقلال به نام خود کرد، بعد از آن کاملا ناپدید شد. فرصت‌هایی که بعد از آن نصیب این مهاجم شد به هیچ وجه نتوانست با فرصت طلبی او همانند دربی همراه شود تا در نقل و انتقالات زمستانی هم با جذب استوکس و اوساگوآنا کاملا محو شود.

 

 

با این حال بعد از این که آنتونی استوکس با حاشیه سازی فراوان و علیرغم موفقیت مقطعی که در این تیم داشت، از جمع سرخپوشان جدا شد، اوساگوآنا هم با توجه به شیوع کرونا نتوانست به تهران بازگردد. با مصدومیت وحید امیری در اواسط نیمه اول در جدال با پیکان اما ناگهان مهدی عبدی از سوی یحیی گل محمدی فراخوانده شد تا سرنوشت خود را دوباره در این تیم ثبت کند.

 

مهدی عبدی که دوبار در این بازی فرصت گلزنی تیمش را با سخاوتمندی بالایی به قصد آقای گل کردن همشهری‌اش از دست داد و نشان داد در ارسال پاس گل تبحر ندارد، اما دو گل نیز به نام خود کرد. او ابتدا با مهار دیدنی ارسال محمد نادری و از پیش برداشتن مدافعان پیکان با حرکات بدن، از سد شیخ ویسی هم گذشت و دروازه خالی را گشود. دقایقی بعد نیز عبدی اینبار با ضربه سر و بالاتر از دیگر مدافعان پیکان به هوا برخاست و ضربه مهارنشدنی خود را وارد دروازه پیکان کرد.

 

 

بازگشت مهدی عبدی گمنام در بهترین روزی که انتظار می‌رفت باعث شد تا یحیی گل محمدی حداقل کمی از ذهن آشفته خود با مصدومیت وحید امیری و عدم حضور اوساگوآنا فاصله بگیرد و باید دید آیا این مهاجم جوان قادر خواهد بود این روند را تداوم بخشد یا همانند دربی یک جرقه دیگر بوده است.

 

عبدی که بعد از سورپرایز خود در جدال با پیکان با دو گلی که زده بود، به شدت مورد توجه هم تیمی ها قرار گرفته بود، انواع و اقسام شادی گل را با نشان دادن قلب، یاد آوردن خاطر محمد انصاری و شادی گل عجیب با بیرانوند به اجرا گذاشت.

 

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها