کد خبر : 1692519 | 08 تیر 1399 ساعت 23:55 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم؛

فکری: خیال نساجی راحت شد!

سرمربی نساجی معتقد است با برتری مقابل تراکتور گام بلندی برای بقا در لیگ برتر برداشتند.

فکری: خیال نساجی راحت شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور که به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش شد، اظهار کرد: درود به شرف و غیرت بازیکنان که واقعا با تمام وجود بازی کردند. ما خیلی زود به گل رسیدیم که همین موضوع یک مقدار کارمان را سخت کرد ولی تیم تراکتور فشار زیادی را روی دروازه ما داشت که خوشبختانه فضای لازم را به آنها ندادیم تا دروازه ما را تهدید کنند.

 

او ادامه داد: در نیمه اول می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم، اما یک مقدار کم دقتی بچه‌ها موجب شد به گل‌های بعدی نرسیم. در نیمه دوم نیز طبق برنامه‌ای که به بچه‌ها دادیم، آنها خیلی خوب کار کردند و فضاهای لازم برای حمله تراکتور را بستند. خوشبختانه توانستیم از یک گل خودمان محافظت کنیم ولی در هر دو نیمه فرصت‌های شوت‌زنی به حریف دادیم که خدا را شکر با درخشش خوب علیرضا حقیقی دروازه ما بسته ماند.

 

سرمربی نساجی اضافه کرد: اگر تعداد گل‌های ما زیاد نشد، اما این سه امتیاز برای نساجی حیاتی بود و با این برد نگرانی ما از سقوط تیم کمتر شد. ان‌شاالله در هفته‌های آینده تلاش بیشتری انجام دهیم و بتوانیم امتیازاتی که حق تیم است را بگیریم. جایگاه واقعی نساجی نهم و دهم جدول نیست و امیدوار هستیم در هفته‌های آینده تغییری به وجود آوریم و به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

 

 

1506843

 

فکری درباره غیبت پُرشمار ستاره‌های تراکتور در این بازی گفت: می‌دانستیم که تعدادی از نفرات خارجی تراکتور در بازی امروز نیستند ولی واقعا تراکتور نمایش خوبی داشت و مهره‌های با کیفیتی در اختیار دارد. تراکتور بازیکنان جایگزین توانمندی دارد و امروز هم عملکرد خوبی مقابل ما داشتند، اما بازیکنان نساجی فضای لازم را به آنها ندادند. فکر نمی‌کنم تراکتور نگران بازیکنان خارجی یا آسیب دیده‌های خود باشد!

 

او تاکید کرد: تراکتور خیلی خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می‌گویم. جای طرفداران پُرشور تراکتور هم خالی بود و امیدوار هستیم کرونا ریشه‌کن شود تا تمام مجموعه فوتبال ازجمله هواداران و خبرنگاران را هم در بازی‌ها داشته باشیم.

 

سرمربی نساجی یادآور شد: گاهی اوقات طبیعت فوتبال به این شکل است که وقتی تیمی جلو می‌اُفتد، عقب می‌کشد و تیم دیگر به دنبال جبران گل خورده است. گل زودهنگام ما موجب شد تیم ما عقب‌نشینی کند ولی برنامه ما به این شکل نبود که خیلی تدافعی کار کنیم، اما فشار تراکتور موجب شد تیم ما عقب برود. یکی از برنامه‌های ما ضدحمله بود که موقعیت‌هایی نیز به وجود آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

فکری اضافه کرد: جا دارد از تمام عوامل برگزاری مسابقه تشکر کنم؛ احساس می‌کنم تا جایی که توان داشتند و شرایط اجازه می‌داد، پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و ان‌شاءالله مشکل خاصی هم از این به بعد به وجود نیاید. در زمان بازی همه چیز خوب بود و مشکلی وجود نداشت.

دیدگاه‌ها