کد خبر : 1692540 | 09 تیر 1399 ساعت 02:32 | 34K بازدید | 3 دیدگاه

اسپانیول 0-1 رئال؛ همشهری به داد بارسا نرسید

رئال مادرید با پیروزی 1-0 مقابل اسپانیول، جایگاهش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کرد.

اسپانیول 0-1 رئال؛ همشهری به داد بارسا نرسید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که هفته قبل به لطف نتیجه بهتر در دیدار رودررو با بارسا، به صدر جدول رسیده بودند، این هفته از توقف آبی و اناری ها مقابل سلتاویگو استفاده کردند و با پیروزی 1-0 برابر اسپانیول، اکنون با امتیاز برتری در صدر جدول جای گرفتند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 3، روی حرکت خوب وو لِی، داردِر دروازه رئال را باز کند اما حضور به موقع دنی کارواخال، باعث شد تا این موقعیت تبدیل به گل نشود.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 10، راموس می توانست روی ارسال کاسمیرو، رئال را پیش بیندازد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 5 دقیقه بعد، روی کرنر کروس و دخالت واران، توپ به کاسمیرو رسید اما او نتوانست از فاصله ای نزدیک، دروازه اسپانیول را باز کند.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 36، روی پاس تونی کروس، این بنزما بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دیگو لوپز با یک واکنش خوب به بیرون فرستاد.

فشار حملات رئال در دقایق پایانی افزایش پیدا کرد و در دقیقه 44، روی یک ارسال و تعلل مدافعان اسپانیول، توپ به ادن هازارد رسید اما ضربه خطرناک او را هم دیگو لوپز دفع کرد.

اما سرانجام در دقیقه 45، قفل دروازه اسپانیول باز شد. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه و دفع ناقص مدافعان اسپانیول، توپ به بنزما رسید و او هم با یک پاس پشت پای عالی، کاسمیرو را در موقعیت گلزنی قرار داد و این هافبک برزیلی هم کار را تمام کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود رئال به پایان برسد.

 

1506940

 

1506941

 

نیمه دوم را هم تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، روی حرکت خوب ویکتور گامس، این وو لی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او چندان خوب نبود و کورتوا به راحتی توپ را مهار کرد.

دو دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که تا آستانه زدن گل تساوی پیش بروند اما ضربه والی بنزما، روی ارسال خوب ایسکو، را دیگو لوپز با جاگیری مناسب، مهار کرد.

در ادامه این تیم میزبان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 65، ضربه خوب دی توماس می توانست به گل تساوی منجر شود اما باز هم کورتوا دروازه تیمش را نجات داد.

 

1506942

 

پس از آن نوبت رئالی ها بود که ابتکار عمل را در دست گرفتند و به خوبی بازی را کنترل کردند ولی در دقیقه 88، اسپانیول فاصله چندانی با زدن گل مساوی نداشت اما اسپینوسا نتوانست از ارسال خوب روکا استفاده کند و موقعیت خوب این تیم از دست رفت.

حملات اسپانیول در وقت های اضافه بازی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 3+90، روی ارسال کایری، مارسلو به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما با خوش شانسی رئالی ها، توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت تا بازی با همان یک گل به سود کهکشانی ها به پایان برسد.

دیدگاه‌ها