کد خبر : 1692549 | 09 تیر 1399 ساعت 09:40 | 32.4K بازدید | 2 دیدگاه

زیدان: پاس پشت پای بنزما، زیباترین حرکت فصل

زین‌الدین زیدان از پاس گل پشت پای کریم بنزما به کاسمیرو که پیروزی 1-0 تیمش مقابل اسپانیول را رقم زد تمجید کرده و آن را یکی از بهترین صحنه‌های فوتبالی فصل توصیف کرد.

زیدان: پاس پشت پای بنزما، زیباترین حرکت فصل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب درحالی مهمان اسپانیول بود که این بازی برایش اهمیتی کلیدی داشت چرا که با یک پیروزی می‌توانست از بارسلونا سبقت گرفته و با اختلاف امتیاز صدرنشین جدول لالیگا شود. اتفاقی که با گل کاسمیرو در دقیقه 45+1 افتاد و رئالی‌ها قدم مهمی به سوی قهرمانی این فصل برداشتند.

 

اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی پاس گل رئال توسط کریم بنزما بود که با پشت پا و به شکلی استثنایی به کاسمیرو داده شد. حرکت زیبای بنزما بسیار مورد توجه قرار گرفته و بلافاصله بعد از بازی سرمربی رئال زیدان به تمجید از این حرکت هموطنش بنزما پرداخت و از آن به عنوان یکی از زیباترین صحنه‌های فوتبالی فصل یاد کرد.

 

1506956

 

زیدان در پایان بازی گفت:" حرکت کریم من را شگفت‌زده نکرد چون او بازیکن خلاقی است. کاسمیرو هم عالی کار را تمام کرد. این را می‌توان یکی از درخشان‌ترین حرکات فوتبالی این فصل دانست".

 

1506956

 

بنزما هم در پایان بازی در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره این پاس گل گفت:" حرکت خوبی بود ولی چیزی که مهمتر است گلی است که بعد از آن به ثمر رسید. کاسمیرو خیلی خوب استفاده کرد و ما واقعا خوشحالیم. نگاه من به فوتبال همیشه همین است. می‌دانستم که کاسمیرو دارد از عقب می‌آید".

 

 

دیدگاه‌ها