کد خبر : 1692556 | 09 تیر 1399 ساعت 10:17 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

جای خالی اشکان و مسعود در ترکیب تراکتور (عکس)

تیم تراکتور در حالی مقابل نساجی شکست خورد که جای خالی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در ترکیب این تیم نمایان بود.

به گزارش ورزش سه، تراکتور در اولین بازی بعد از کرونا نیز شکست خورد تا در دو بازی متوالی بازنده باشد؛ آن ها در آخرین مسابقه به پارس جنوبی باخته بودند و حالا در برابر نساجی مازندران شکست خوردند تا اوضاع نامطلوبی در لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشند.


در بازی شب گذشته خط هافبک پنج نفره تراکتور متشکل از سه هافبک دفاعی یعنی مهری، ایمانی و اسدی بود که رضا اسدی به اجبار کمی جلوتر بازی می‌کرد و همچنین مهدی تیکدری و احسان حاج صفی که در طول فصل بازی در پست های دفاعی را هم تجربه کرده‌اند.

 

اگرچه این دو مشخصه هجومی خوبی هم دارند اما در بازی دیروز هرگز نتوانستند آنطور که باید برای مهاجمان تراکتور موقعیت سازی کنند و توپ را در یک سوم دفاعی نساجی به گردش دربیاورند و همین موضوع شکست تلخی را برای تی تی ها به ارمغان آورد.

 

نکته مهم این بود که جای اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیب تراکتور کاملا به چشم می‌زد. این دو اگرچه نسبت به گذشته افت کرده‌اند اما همچنان ستاره های تیم تبریزی هستند و به خصوص در ارسال پاس های آخر مهره کارآمدی به شمار می‌روند.

 

جای خالی آن ها زمانی بیشتر به چشم آمد که هافبک تراکتور پس از عبور از میانه میدان اغلب اقدام به شوت زنی می‌کردند چرا که از ارسال پاس عمقی دقیق، سانتر از جناحین و به طور کلی خلاقیت ناکام بودند.

 

این در حالی است که اشکان باتوجه به وضعیت فیزیکی فوق العاده‌اش می‌تواند حفظ توپ خوبی هم داشته باشد و شجاعی نیز با دریبل های خود و قدرت بازیسازی این کار را انجام می‌دهد. نکنه مهم این است که مسعود از بازی بعدی به میدان بازخواهد گشت اما خبری از اشکان دژاگه نیست؛ باوجود آغاز فوتبال در بیشتر نقاط دنیا او همچنان در برلین روزهای خود را سپری می‌کند و علاقه به بازگشت هم ندارد.      

 

1506966    

 

دیدگاه‌ها